maria-madeleine

Alla inlägg under december 2009

Av Madeleine - 31 december 2009 17:14

Sitter nervöst och väntar på gästerna, det känns som att något saknas men jag kommer inte på vad! Det är alltid så.

JUSTE, halsband och örhängen  Nu är allt perfekt.


Jag kan ju passa på att ladda upp en bild på kvällens outfit, ursäkta min dåliga webcam!


  

Av Madeleine - 31 december 2009 14:48

Eftersom att jag inte kommer ha möjlighet att blogga ikväll/natt så kommer jag lägga in min nyårs hälsning nu istället.

Jag önskar er alla en jätte bra nyårsafton och drick mycket champagne och annat gott nu   


    

Av Madeleine - 30 december 2009 23:05

Hej ;)

Det känns som att jag vann över mamma och pappa idag. Jag fick ha datorn den här kvällen/natten. Det är ju väldigt härligt eftersom att jag får panik om jag bara har bloggat en gång, det är ju för lite. Då vet ni ju inte vad som har hänt under min dag.

Jag har varit på norrtuna med Elin, Annie och Soffan. Det var lika kul som alltid... vi har planerat lite saker ;) hoho!

men aja, nu ska jag sova!


  

Av Madeleine - 30 december 2009 14:57

Hej nu sitter jag hemmma  med min höna Sofia. Hon har sminkat mig lite, hon tycker tydligen att det är skit kul att sminka folk  

Men resultatet blir verkligen bra ska jag ta och säga. Jag tycker att hon ska bli sån här kändis sminkare, hehe ;)

btw, nu ska vi iallafall upp till centrum och träffa Elin och Annie. Det blir nice! Träffa dom guliga tjejerna!

Okej, Puss på er !


  

Av Madeleine - 29 december 2009 17:00

 


Maria Montazami                   Anna Anka.   


Vem är hot och vem är not?

Av Madeleine - 29 december 2009 16:29

Skönt att ligga i soffan med marabou och kolla på en film som går på 2an   

Jag saknar min Miranda som är i Säfsen och kommer hem på söndag, det är typ en evighet.

Har ni märkt att jag har gjort typ jätte många inlägg i bloggen idag? Jag är verkligen på blogghumör idag!!


  


  

Av Madeleine - 29 december 2009 13:00

Hahaha! Skit häärligt asså!   Ganska glassig!


Av Madeleine - 29 december 2009 12:53

Nu har jag gjort en ny omröstning, det är ganska svårt att hitta på något. Jag tog bara det första jag kom och tänka på. haha ! Det är ju liksom slaskig vinter nu, så då är det kul att veta om nu trivs.


  

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards