maria-madeleine

Alla inlägg under augusti 2009

Av Madeleine - 31 augusti 2009 15:39

Nu sitter jag hos Sofia efter en tråkigt lång skoldag ''/

Ska snart upp till försmlingshemmet för att prova kåpor (lr hur det stavas) till min konfirmation, kul? NEJ!

 Men det blir väl nice att få lite presenter ;) hahaha

Nu sitter vi och äter, äter och äter -.-'




 Skriver mer när jag har tjockat upp mig ;) <3


Puss<3

Av Madeleine - 30 augusti 2009 17:21

Idag har det varit lite shopping med mamma i skärholmen :)

Köpte massa fina saker :) Kameran har tyvärr inge batteri så jag laddar upp bilderna någon annan dag :'(

Köpte hårfärg så jag ska färga håret guldbrunt i kväll :D Det ska bli nice att se hur det kommer bli :D


Skulle tydligen ut och plocka svamp nu, men det var tur att mamma ångrade sig, för jag orkar inte xD haha :P


Ni får höra mer av mig imorgon eller ikväll :D<3

Pussss<3

Av Madeleine - 29 augusti 2009 15:16

Hittade ett litet roligt klipp på youtube när alla bra kändisar sjunger :D Lyssna och njut xP<3 hahaha

Av Madeleine - 29 augusti 2009 14:55

Hejsan :)<3

Jag vaknade nyss efter att ha varit uppe länge igår. Ronja var med på gatufesten och åt med oss, sen träffade vi Sofia ungefär 20.30 :) Då gick vi och kollade på ''Män som hatar kvinnor'' hemma hos mig. Ronja hade med sig några PowerKing som vi festade på :P haha. Jag har kvar en som står kall i kylskåpet.... gaaah, det skulle vara gott, fast jag kan ju inte dricka det till frukost ;)

Pappa kom nyss hem och har köpt sånt här trådlöst internet... så det blir nice när jag får min laptop (om jag får någon) :S Hoppas det.


Jag tror att jag bloggar lite ikväll också.. annars får ni räkna med extra mycket imorrn ;)<3


P.s. Jag vill att New moon ska komma på bio nu! <3333


Kram Maddie<3



Av Madeleine - 28 augusti 2009 12:43

Sofiaa kommer självklart hem till mig och äter choklad.... sen ba går hon och hämtar soda stream vatten i mitt kylskåp och sätter sig med ett glas vid datorn. efter cirka 3 klunkar så tar hon och glömmer bort att hon inte är hemma och tänker halsa ur flaskan!! XO Precis innan läpparna nuddade så kom hon på det! xD<3 Vilken jävla tur! hahahah!

Av Madeleine - 28 augusti 2009 12:24

Här kommer en jätte bra låt som jag absolut tycker att ni ska lyssna på ;)<3

Dom som har sett den tecknade filmen ''Pinsen från Egyptien'' kanske kommer ihåg att den kommer från den filmen :)En låt med Whitney Houston och Mariah Carey :D
Av Madeleine - 28 augusti 2009 11:39

Idag har det varit väldigt nice eftersom att vi fick sluta klockan 11.00 :D

Ikväll blir det gårdsfest :S fast Ronja ska vara med och rädda mig eftersom att det bara bor typ 60+ are på våran gata xD haha (men dom är ju jätte snälla)

 Har ju fått en lön på 3500kr så det är nog dags att köpa en ny mobil, min är stendöd nu :( Hur tusan klarar man sig utan en mobitelefon? ;o

Av Madeleine - 27 augusti 2009 20:14

Jag är  inget  Miley Cyrus fan men alltså medge att låten är riktigt bra :D


Lyssna så får du se <33

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards