maria-madeleine

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Madeleine - 19 december 2009 11:25

Hejjsan !

Igår var jag, Ronja och Sofia i Stockholm och shoppade, det var jätte kul och Sofia köpte typ allt hon fick syn på. Sen stötte vi självklart på Paow och hennes kompisar, det var lite kul! haha

När vi kom hem så tog vi en evighet på oss att fixa iordning oss inför kvällen, vi skulle upp till Futurum och träffa lite annat folk. När vi var klara så kom killarna och hämtade oss med bilen och så åkte vi upp och träffade Emelie. Sen åkte vi runt i bilen och det blev riktigt intimt i baksätet när jag slungades åt alla håll varje gång han svängde! haha.

När vi kom hem så sov Sofia över hos mig och vi somnade nästan direkt.


Idag är det ganska chill, jag ska vila lite nu och sen ikväll så kommer samma killar och hämtar mig. Det kommer bli grymt kul ikväll asså, ska väl hitta på vilda saker som vanligt jag räknar med att jag kommer skratta så mycket så jag får ont i magen!  hahahah, kan liksom tänka mig vad som kommer hända!


Jag kommer säkert blogga mer imorgon eftersom att det blir försent sen, kommer ju inte kunna blogga när jag kommer hem!


  

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards