maria-madeleine

Alla inlägg under februari 2014

Av Madeleine - 28 februari 2014 17:12

Då ska man sätta sig på ett tåg och åka hem till Lidingö. Tar ju 1h 39 min så det blir ju skitkul!

Av Madeleine - 28 februari 2014 15:45

Idag när mamma slutade på jobbet så hämtade jag och Marcus henne, sen åkte vi till Asian Roxy och käkade - igen. Var ju där med Ida i tisdags som jag skrev om.
Men det var gott och trevligt. Sen gick vi en tur på stan.

Av Madeleine - 27 februari 2014 19:49

Kom nyss hem och slängde mig på soffan direkt! Är trött men vi hade riktigt kul på jobbet, galna tjejer!

Av Madeleine - 27 februari 2014 08:10

Gick upp klockan 7 idag för att kunna göra iordning mig och äta en lång frukost i lugn och ro. Nu har jag en timme på mig att bara ligga i soffan och slappa tills jag ska gå till bussen, det är ju fantastiskt måste jag säga!
Idag blir det 9 timmars jobb sen är det bara åka hem och däcka i sängen.

Hoppas ni får en bra dag!

Av Madeleine - 26 februari 2014 21:25

Ligger i soffan och slöar ikväll. Imorgon blir det en heldags jobb vilket är bra men samtidigt sådär.. hehe
Nej men det blir la gött att jobba lite me den andra tjejerna också!

Av Madeleine - 26 februari 2014 19:18

Idag tog jag och Marcus bilen upp till Heron City och kollade på The Hobbit 2, riktigt bra va den! Är sugen på fortsättningen..
Kul att Persbrandt va med haha

Av Madeleine - 26 februari 2014 12:48

Äntligen ska jag och brorsan åka och se andra Hobbitfilmen! Har aldrig blivit läge att gå, men idag var en bra dag!

Idag blir det converse på fötterna

Av Madeleine - 25 februari 2014 22:58

Jag tycker faktiskt helt ärligt att det är skittråkigt att ha sportlov. På gymnasiet och högstadiet hade jag känt helt annorlunda. Då var det att man slapp det tråkiga och kunde ha lite kul en vecka eller så och nu är det som att har har för kul hela tiden och får ta en paus och ha tråkigt i en vecka.
Folkhögskoletiden har verkligen varit bra! Träffat så mycket nya roliga vänner, även utanför min klass. Både killar och tjejer. Mest killar, hah, undra varför. Kanske är trött på alla er brudar där ute *blink* ! ;)

Nej men skämt åsido, folkhögskola rocks!

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards