maria-madeleine

Alla inlägg under februari 2010

Av Madeleine - 28 februari 2010 23:41

Dagens humör: Glad som fan!

Dagens mående: Flummig

Dagens borde: Sminka mig mer..

Dagens frisyr: Lång och vågigt.

Dagens smink: mkt

Dagens klädsel: Mjukis

Dagens planer: slagga hos soffan

Dagens materiella vill ha: En het städare

Dagens fundering: Vad ska jag göra för att hålla mig vaken inatt ??

Dagens beroende: Cola

Dagens tråkigaste: Steffe

Dagens längtan: shopping♥♥

Dagens superlängtan: Killar !!

Dagens tidning: FRIDA

Dagens låt: In my head



Lite tråkigt i allt det roliga  

Av Madeleine - 28 februari 2010 23:07

This is my life !

Av Madeleine - 28 februari 2010 22:51

Är med Sofia gumman !! <3

  

Av Madeleine - 28 februari 2010 19:47

Ska ut och möta Sufia vid stationen snart/nu.

 

Puss bitches!

 

  

Av Madeleine - 28 februari 2010 17:52

Det här är typ den skönste söndagen jag har haft på länge.

Först vaknade jag upp med en skrikande Sufia brevid mig, haha!! (alltid lika roligt). Sen så gick vi upp och la oss i soffan för att kolla på film och äta morgongodis.

Efter det gick jag hem till mig och la på en skön choklad ansiktsmask och sen en varm

dusch.  

Nu ska jag byta om och klockan 21.00 möta Sufia på stationen ;)


  

  

Av Madeleine - 27 februari 2010 21:48

Vilken låt i andra chansen föredrar du ?

 

Pernilla Wahlgren - Jag vill om du vågar.

 

Alcazar - Headlines

Jessica Andersson - I did it for love

Neo - Human Frontier.

Av Madeleine - 27 februari 2010 17:35

Idag blev det kinamat och det är skit gott.

Marcus var väldigt skeptiskt ifrån början men när han tog första tuggan så blev han som ''förälskad'', haha. Han åt flera portioner... min lilla bror !! <3

Nu ska jag äta efterrätt.. friterad banan med glass. Det är så gott så jag måste tvinga i mig, eftersom att jag redan är proppmätt, hahaha.


Snart kommer Sofia !  

  

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards