maria-madeleine

Alla inlägg under mars 2012

Av Madeleine - 31 mars 2012 20:26

Ida jag väntar fan på dig!


Eart Hour om 1 min btw.

?? slutade med att man blev själv ändå .. haha


Av Madeleine - 31 mars 2012 20:02

 
Av Madeleine - 31 mars 2012 16:37

Drog in till Södertälje med Ida idag för att sällskapa henne när hon skulle köpa födelsedagspresent till sin Mr.X !

Vi fick stå i kö in till affären i ½ timme - 45 min eftersom att det var helt nytt.. snacka om att jag fick ont i ryggen, sen blev det ju inte bättre av att en unge stod och lutade sig mot min röv.. Samma sak hände dock på Donken också.. haha!


Sen stötte vi på min familia där och mamma tvingade mig att låta henne köpa en jacka till mig.. Varför skulle jag tacka nej liksom? Det vet jag ju att inte ni heller skulle göra ;)



Den  är mycket snyggare i verkligheten..

  599:- från JC

Av Madeleine - 30 mars 2012 08:50

Har precis haft läxförhör om typ FRA-lagen (eller alla hade typ valt olika saker, men jag och Ida hade det). Det gick fan bra alltså... alla rätt kan man ju kanske hoppas på den här gången!


Annars så är fredagar i skolan sämst! Är det inte den dagen som ska va chill? Nej tydligen inte eftersom att alla andra slutar 13.30 och jag går till 16.15 vafan.. haha! Varför valde jag språk? trodde jag seriöst att det skulle va kul eller? Tar upp all tid och vi har prov typ varannan vecka! Vill verkligen hoppa av, men då har jag inte tillräckligt med poäng.

Jaja, sen är det iaf helg och då får jag väl se vad jag hittar på.. har lust att festa festa festa och dansa som en galning ikväll och så blir det att mysa med Sofia imorgonkväll! Kanske inte blir en så dålig helg ändå :)



 

Av Madeleine - 29 mars 2012 23:17

en vacker dag kommer jag straffas för detta...


Av Madeleine - 29 mars 2012 21:41

blir lite sådär småsugen på sommar när jag såg de här bilderna!

minnen



jag som är extremt blek har aldrig blivit så brun som jag blev på Mallis i sommras... wonderfuuuuuul

  Värmland i sommar, eller vad säger du Proppis?

Av Madeleine - 29 mars 2012 17:17

Har varit en helt OK dag.

Gadzji kom som alltid fram och la sig på min bänk på mattelektionen och tröck upp sitt håriga bröst i mitt ansikte. Bjöd också på lite snus som han hade under läppen.. men hur frästande det gamla, slebbiga lingonsnuset än va så var jag tvungen att tacka nej! ööh.



 

Av Madeleine - 29 mars 2012 17:06

För två år sen skulle jag vara snygg och försökte blondera mitt hår.. jag lyckades ju tillslut men kanske inte var så himla roligt att springa runt helt orangefläckig i håret i säkert några månader. Det var tider det!

Bjuder på några smarriga bilder från Ronjas 16 års middag på den tiden när man trodde att Cola innehöll alkohol.. (nej så fjortis va jag ej) 


(fattar inte ens grejen med att bjuda på det här... men jag antar att jag måste underhålla mina läsare)


 

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards