maria-madeleine

Alla inlägg under november 2012

Av Madeleine - 30 november 2012 14:39

Står vid konsum och väntar på Ida. Ska hämta ut mitt paket och sen ska vi dra hem till mig :)

Av Madeleine - 29 november 2012 23:17

Nu är sista föreställningen över och jag ligger hemma i min säng nu överlycklig över att det gick så bra för alla! Stolt över mina klasskompisar och mig själv. Som vi har fruktat detta i två år och nu är det över. Känns skönt med saknar det ändå lite redan, haha. Då var det bara att börja på slutproduktionen nu då!


Tack till släktingar och bästavän som kom och supportade mig! Ni är bäst!


Fick fina blommar och även presenter av släkt jag inte hunnit träffa när jag fyllde arton för inte så längesedan!

Överlycklig!




                 



Av Madeleine - 29 november 2012 07:31

sålänge man inte har mascara på sig!

Av Madeleine - 28 november 2012 22:21

Hade min första föreställning med monologen idag och jag kan inte vara mer än supernöjd! Är jättetrött nu och ska sova så jag är utvilad efter en lång dag och kväll med föreställning imorgon också..

Av Madeleine - 26 november 2012 17:44

Torsdag 19.00



 

Av Madeleine - 26 november 2012 07:38

Idag är det bara att repa repa repa!

Av Madeleine - 25 november 2012 00:50

Hade det här varit tre år sen så hade jag antagligen sett sådär osäkert glad ut, tyst och sedan gått hem och gråtit mig till sömns med ångest som inte ens ord kan beskriva. Ångesten finns ju fortfarande där, men alla stora skådespelare får väl också lite ångest ibland? Så det kanske är okej.
Du ska skriva en monolog på 10-20 min. Vad är en monolog? Ska jag stå och prata med mig själv i minst 10 min? Jag har aldrig skrivit ett manus själv någon gång. Jag har aldrig stått själv på scenen förutom i kanske några sekunder när jag väntade på att mina medspelare skulle komma in också. Oj, det här är nytt. Men det är hur bra som helst också! Jag har inte scenskräck... eller har jag? Jag kanske bara gömmer mig bakom någon annan. En roll. Ibland är det skönt att glömma sig själv för ett tag och vara någon annan.
På onsdag och torsdag är inte jag Madeleine som står på scenen och ska försöka var rolig. Då är det Isabelle som står där, och publiken ska få följa med i hennes liv.

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards