maria-madeleine

Alla inlägg under december 2009

Av Madeleine - 29 december 2009 12:45

Ett litet kläd tips till nyår kanske?

Jag har redan köpt kläder till nyår men om jag inte hade  det så skulle jag nog åka till Gina Tricot och prova den här klänningen, för jag tycker att det ser jätte fin ut!

Ni får gärna kommentera och säga vad ni själva tycker om klänningen. Fin eller ful?


   Oj då , haha pekaren hamnade på klänningen.

Av Madeleine - 29 december 2009 12:29

Lite bilder ifrån Söndags kväll när jag och Sofia sminkade ner hela oss!      



      

Av Madeleine - 29 december 2009 12:20

Hej!

Idag har jag varit på mammas jobb och tagit min andra gardasil spruta. Den gjorte lika ont som den första, men jag överlevde för det gick ganska snabbt.

Jag har aldrig varit särskillt rädd för sprutor. Jag tycker ju verkligen inte att det är kul att ta det men det är liksom inga problem om man är tvungen.

Nu sitter jag här och kollar på Saltkråkan som går på TV:n, haha det är ganska kul med gammla minnen.


På torsdag är det nyår! Har ni planerat att göra något roligt ?


  


  

Av Madeleine - 28 december 2009 20:58

meeen guud va jag tar åt mig av era töntiga  kommentarer!

Någon liten tjej med inte så underbart liv som jag kommenterade och utgav sig för att vara Kissie... hmmh vad ska man säga ?  SKAFFA ETT EGET LIV KANSKE !

och om det nu var Kissie (inte så stor risk) så tar jag åt mig ännu mindre.

haha, Happy New Year på avundsjuka flicka


  

Av Madeleine - 28 december 2009 20:48

Ooops Foki... du kunde väl iallafall tagit bort dom andra naglarna också, så det såg lite normalare ut. haha.

Men visst är hon söt !? hihi


  

Av Madeleine - 28 december 2009 20:27

Hej!

Idag har jag endast varit hemma och vilat ut mig! Det var jätte skönt eftersom att jag har gått jätte sminkad varje dag och nu bara kladdar man på lite Britney Spears lotion i ansiktet. Det är super skönt! Jag kan rekomendera den krämen!

Jag fick ju Britney Spears 3 produkter i julklapp av mormor och morfar. Den innehåller en body lotion, en duschkräm och sen själva parfymen.


    


Av Madeleine - 26 december 2009 15:18

Chacha!

Nu sitter jag hemma skit trött efter en hel dag på stan. Man blir verkligen trött av allt shoppande... men man blir ju lycklig av det, eller hur ?   

Jag och Sofia älskar den här låten ''när man är fjortis''. Man tänker typ på berga eller järna centrum ! Jag laddar upp lite gammalt fjortis dunk, bara för er skull ! haha


  



Av Madeleine - 24 december 2009 21:15

  Julafton!                 


 mina nya mjukis kläder<3



Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards