maria-madeleine

Alla inlägg under december 2009

Av Madeleine - 13 december 2009 20:45

  

   Mitt hår!

Jag har alltid sagt att jag hatar mitt tjocka irriterande hår, men nu har jag börjat inse att man kan göra jätte mycket met det! Fast jag måste spara så det blir lite längre ;)

   Lösnaglar!

Seriöst så hatar jag korta naglar! Det är äckligt, skabb och bara obehagligt helt enkelt! Långa fina dekorerade lösnaglar ska det va! Det är så himla fiiiint!<3

   Vintern!

På vintern händer allt kul!

Jag fyller år, det är jul, nyår och man kan åka skidor. Det är ju så himla mysigt och fint! Om du inte gillar vintern så är du ju onormal lilla vän! ;) hihi

 

 

  

   Skidhjälmar!

Asså man ser ju seriöst inte klok ut i skidhjälmar! Jag hittade en på stadium som jag såg måttligt bra ut i , men annars så ser man ut som ett jävla ägg! hahaha det är sjukt pinsamt!

   Köttbullar!

Det var ett jäkla tjat om köttbullar. Acceptera att jag inte äter det.. En ihop rullad fettboll, uuuusch! Jag slutade äta det för några år sen när jag fick en sena eller någonting hårt i. Asså sen dess så går det bara inte! Det jobbiga är att alla i min familj äter det, så jag får stå ut!

MEN BORT MED KÖTTBULLARNA FRÅN JULBORDET, TACK!

   Players!

Det spelar ingen roll om det är en kille eller tjej. Playar du runt så är du inte särskillt älskad i min värld! hahaha skoja ! nej men asså jag gillar inte players... håll dig till en person som du gillar. Om det inte funkar så visst , då får du gå vidare. men såra inte någon i onödan, baby!

 

  

Av Madeleine - 13 december 2009 20:30

Saker som jag bara skulle behöva köpa just nu! DESPERAT BITCH!


   Nya skor ''stövlar''

   Lösnaglar !!

   Klänning till Julafton och Nyår.

  Nya tapeter (farmor betalar) hihi ;)

   Ny säng! Jag ligger ju stenhårt right now!


GE MIG DÅ!

 

  

Av Madeleine - 13 december 2009 15:25

Jag älskar accesoarer.. fast det värsta som finns är armband, haha. Det är jätte snyggt med det men problemet är att det är fett jobbigt att ha det på sig.. liksom stora järnringar runt armarna.. vem orkar ? Visst är det okej med något tyg armband eller med pärlor , men inte massa tunga skaviga järn grejer!


Här är ett halsband som pappa köpte åt mig! (jag valde såklart)

  

Av Madeleine - 13 december 2009 11:38

Hejjsan<3

Igår var jag på dop i Södertälje och jag kände inte riktigt att vi passade in där.. haha jag skojade det är klart att vi gjorde! Alla var jätte trevliga.

Sen åkte vi hem till mormor och kollade på robinson, haha. Jag sov över där, men det sög eftersom att jag ville vara med mina kompisar i Järna -.-' Jag fick fan inte ens gå ut och träffa Jennie..... helt STÖRT!

men idag ska jag träffa någon... fast det är ju söndag så det suger.

har inte mkt mer tråkigt att säga.


Pusshej<3


Av Madeleine - 11 december 2009 23:14

Åh var det inte kul att Erik vann idol? Vem tyckte nu skulle vinna? JAG HEJADE PÅ ERIK!   Jag blev fett glad när has röst spelades upp!!

Förövrigt har jag bara haft det allmänt tråkigt... jag och soffan gick runt lite på centrum och sen till gårn och kolla lite på idol... efter det så mötte vi Emmi på stationen.. snackade lite och sen hem och kolla på idol finalen!

Det har varit en chill dag med lucia tåg i skolan! Första uppträdandet failade vi men sen gick det jätte bra!

Stackars musikläraren som vissa klagade på. Sätt er och spela själva istället så ska vi se hur fint det låter ;)


Pusshej<3 Sov så gott!

Av Madeleine - 10 december 2009 17:19

Smulan<3
10/12-09 15.00

Jag lovar att jag aldrig kommer att glömma ! <3

Du väntade tills jag kom hem och sen tog du dina sista andetag.. det var nog det sorgligaste jag varit med om... att se dig somna in  i mina händer :'(
Jag kommer sakna att behöva gå upp på morgonen och ge dig mat, och att städa buren..... det kommer vara helt tomt i köket och inga störande ljud på natten.
Du kämpade verkligen i slutet, när du blev halt i bakbenet :(<3

Jag kommer sakna dig grymt mycket bebi<3
ily<3

  

Av Madeleine - 9 december 2009 19:31

Saker som bara inte händer:


   Sofia och jag glider ifrån varandra!

   Mina föräldrar blir fattiga och vi hamnar på gatan...

   Jag kommer inte in på något gymnasium.

Av Madeleine - 9 december 2009 17:14

     

  • Julafton! Längtar ni inte tills jul? Det är ju helt underbart mysigt!
  • Foundation, skulle ni kunna leva utan det?
  • Lösnaglar... jag måste köpa nu !


    

  • Bik Bok i Södertälje. Dom har bara fula kläder nu för tiden!
  • Otrevlig personal på ICA.
  • Laga mat, nu ska jag laga mat och det är så tråkigt att göra det hemma! Håller ni med?

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards