maria-madeleine

Alla inlägg under mars 2010

Av Madeleine - 31 mars 2010 14:24

BOKAT OCH KLART !

 

 

fatta va kul vi kommer ha det !

Av Madeleine - 31 mars 2010 14:20

Seriöst, min bloggstatistik har sjunkigt lite så jag vill att ni skärper er... höhö :)

Nej men jag bloggar faktiskt för att det är kul, men det är klart att den blir ännu roligare med massa mer läsare.

Jag har många om dagen men är ännu inte nöjd   


  

Av Madeleine - 30 mars 2010 19:01

Vem älskar inte den lilla gayen Tony Irving ? haha !

Han är ju för cool (y)


Tony Irving - Rumba


  

Av Madeleine - 30 mars 2010 16:46

Ny omröstning på bloggen !!


Rösta så att jag vet om det är mest tjejer eller killar som dreglar över min blogg ;)


  

Av Madeleine - 30 mars 2010 16:34

oh, jag är så glad ! Solen skiner och  inga sura miner.

Snön har smält tack vare värmen och äntligen kan jag vandra omkring på gräs och grus... det är så mycket enklare att ta sig fram nu!

Jag har väldigt goda nyheter !!

Famljen ska ju åka till Italien den 14 juni och gissa vem som ska me.... SOFIA!

Asso vi kommer ha det så sjukt jävla kul så det går inte att beskriva... + att vi ska ta massa fotton så ni får se hur vi har haft det ;)

Jag kommer tyvärr inte kunna ta med datorn eftersom att vi inte har något internet... men det blir såklart skit intressant när jag kommer hem.

Vi åker liksom tre dagar efter skolavslutning... det är vårat sista sommarlov som nior :(

Jag kommer sakna klassen jätte mycket....



     

Av Madeleine - 29 mars 2010 16:03

Jag är självklart festens mittpunkt och det kan se ut som på bilden nedanför eller på andra konstiga sätt ... höhö!

Vi hade iallafall skit kul i lördags och jag tänker ladda upp alla bilder och visa er nu :


 

Vem gillar inte grädde ? ;) 

klockren !

   

Söööt!

Det kan gå hett till ...


 

Jag äger alla på karaoke golvet ;)

  Gulligt !

uuusch !! 

   

Kinky giiirls !!

     seeexy!   Sing, sing lina!      

Det är bäst att börja öva redan nu ;;)

    

Presentöppning!

 

 älskarej !! <3

  

Tänk att jag såg ut såhär efter bara en timme ! (y) Riktig partygirl!

Av Madeleine - 29 mars 2010 13:17

Åh, visste ni att jag är veckans bästa bloggerska på bloggplatsen.se ?

hahahah.. eller inte! Asso jag har varit sämst på att blogg den senaste veckan med samtidigt så tycker jag om att ta mycket bilder och ladda upp på bloggen. Jag har ingen bra kamera så jag tar mobilbilder men det går bra endå, höhö!

Jag vill så gärna ha en systemkamera. Min faster är jätte duktig på att fotto och hon har en jätte bra kamera :)


  


Ps. Jag gick hem ifrån skolan idag pga att jag har faktiskt skit ont i magen. ds


  

Bilden är tagen innan lördagens fest..

Av Madeleine - 28 mars 2010 16:17

Hej !

Jag sitter och gör den sista MVG uppgiften i mitt hemkunskapsarbete som skall vara inlämnat i morgon. Hittils så går det super bra, men vi får väl se ifall jag kör fast den här gången.. haha hoppas inte!


Igår var det jätte trevligt och jag har lite bilder som jag tänkte visa er ;)


Bilder ifrån igår :


 

Födelsedagsbarnet :)

 

Jag och älsklingen Sofia <3

   

Elin och Emelie :) <3


(bilderna är ''lånade'' ifrån http://eeliinn.blogg.se/ )


Bilder ifrån idag :


  Foki style ?   Maddelutten style ?   Sweet style ?

Den söta tröjan !! :)   

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards