maria-madeleine

Alla inlägg under juni 2010

Av Madeleine - 30 juni 2010 23:08

Imorgon drar jag till Öland och jag ser fram emot allt förutom den för långa bilresan!

Jag ska ta med datorn så jag kommer blogga därifrån!


  



Av Madeleine - 30 juni 2010 20:13

Jag och Sofia var i Södertälje idag och shoppade lite smått. Jag köpte en rosa och söt klänning från H&M och ett läppstift från Åhléns. Jag kan tyvärr inte ta kort på sakerna men ni får nog se det på något kort snart.


Veckans schema ;


TORSDAG : Öland.

FREDAG : Helsingborg.

LÖRDAG : Halmstad.

SÖNDAG : Ullared , Öland.


Och sen Öland hela den veckan !



Av Madeleine - 30 juni 2010 20:08

Förlåt för dålig uppdatering men internet har inte funkat!


Igår natt var jag och Sofia på Twilight movie night och vi var ju de första som såg Eclipse då ;) Det var fan den bästa film jag har sett.. uuusch vilken bra  

Den är verkligen att rekommendera!


  

Av Madeleine - 29 juni 2010 15:12

Kom nyaa hem efter att ha klippt mig och det blev jättebra... hon tunnade ut mitt tjocka hår jätte mycket så nu är det luftigt och skönt och lite kortare.


Ååååh, om bara några timmar så ska vi gå på Eclipse nattvisningen och det kommer blir så sjukt spännande.. men tyvärr så ska vi gå på Heron City så det kommer ju bara vara massa skrikande så fjortisar **suck** , men det blir nog kul endå ska ni se !


  

Av Madeleine - 28 juni 2010 01:25

Tack för en väldigt trevlig kväll med busigt golfspelande på denna söndagskväll!

Nu ska jag och Sofia kolla på film eller något sånt...


Ha det bra !


 


  

Av Madeleine - 27 juni 2010 12:56

kissie eller dessie? kissie
foki eller kenza? Kenza
cocacola eller fanta? cocacola
chips eller godis? chips
blondin eller brunett? båda
lång eller kort ? lång, såklart ;)
blogg eller dagbok? blogg
blogg.se eller bloggplatsen.se? bloggplatsen.se  ;D
systemkamera eller digitalkamera? system
sonyericson eller nokia eller samsung? sony
är du oskuld? now and forever ! hehe ... not ;)
vart bor du? Järna såklart
är du rasist? NEJ
hur lång är du? jag är typ 1.69 heh

väger du? Jag väger 51 - 52 ;)

ST

Av Madeleine - 27 juni 2010 12:48

Fick nyss reda på att Sofia är på väg hem från Värmland! Fatta hur mycket jag har saknat henne. Speciellt igår när jag blev lämnad själv med två killar, hehe!


  



Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards