maria-madeleine

Alla inlägg under september 2009

Av Madeleine - 29 september 2009 17:20

Om man har tråkigt kan man alltid skicka ett brev till Robert Pattinson! :D haha <3 (inte för att jag har gjort det)


Robert Pattinson

Curtis Brown Group Ltd.

Haymarket House

5th Floor

28-29 Haymarket

London SW1Y 4SP

UK



Hoppas att han svarar på era brev xD HAHA

Av Madeleine - 29 september 2009 17:01

Efter misshandeln på ex-flickvännen Rihanna har Chris Brown försökt komma tillrätta igen. Han erkände i rätten, dömdes till 108 dagars sammhällstjänst och fem års skyddstillsyn. Nu berättar Chris att hans låt Changed man skrevs som en ursäkt till Rihanna och han vill att den ska visa hur mycket han saknar henne och hur han även förändrats som person.


Tycker ni att han ska förlåtas?

Det tycker verkligen inte jag! Fast låten är bra, haha!

Av Madeleine - 29 september 2009 16:41

   Hej!! :D<3

Nu är jag jätte glad för att nya FRIDA tidningen har kommit hem till mig :D<3 Jag ska genast börja läsa allt spännande skvaller ;) haha. Det är typ den bästa ungdomstidningen :P

Vill ni veta en sak? :) JAG VILL HA SKOR!!! Mamma betalade ett par snygga stövlar åt mig för nån vecka sen , men jag vill köpa andra snygga skor också!! <33 Skor är så underbart, eller hur? :D

Jag laddar upp lite bilder :)


Puss Madde<3


 <------ MINA STÖVLAR!<3  

Av Madeleine - 25 september 2009 11:45

Hejsan :)<3

Sitter hemma hos mig med Soffan, vi har varit på IP med alla 9or och haft friidrott, det var väl kul :P Vi ska typ gå te henne snart och klockan 12.50 börjar vi våran sista lektion den här veckan! :D

Bloggar mera sen :)<3


Pussar Madde o S.T <3

Av Madeleine - 24 september 2009 16:16

Chacha! <3

Jag sitter hemma i soffan och är skit trött, det är verkligen jobbigt med skolan just nu. Ska typ äta middag snart och mamma har typ gjort värsta fina salladen. Det var liksom inga speciella grönsaker med hon hade gjort det jätte snyggt :D<3 Så det blir nog jätte gott, hoppas jag :P

Jag bloggar mer sen, för nu ropar dom mig till matbordet xD hehe <3


Pussar Madde<3








Av Madeleine - 20 september 2009 23:00

God Kväll ;)<3

Jag typ ligger och gör ingenting just nu.... Pappa är ute och går båtvakt på båtklubben. stackarn, han ska vakta tills klockan 05.00, han kommer ju typ svimma av trötthet. Men jag håller tummarna för att han ska klara det xD haha<3

Oooh, min säng är så mjuk och skön, men jag tycker att det är tråkigt att sova, så det är tur att jag har den här datan att blogga o chatta med :D<3

När jag var liten så brukade jag och pappa kolla på min film ''Beppes godnattstund''. Då kunde man verkligen sova bra :) Haha, det var tider det xD<3

Imorrn äre skola ..... TRÅKIGT! menmen, man är väl tvungen att gå. Det enda jag vekligen inte tål i skolan är typ spanskan! Det är tråkigt och dessutom blandar jag ihop det jätte mycket med Italienskan -.-' Jaja, jag ska väl försöka få upp spanska betygen lite. Jag fick G på vårterminen.


Nu ska jag sova<3

Gonatt puss Madde<3


  

S.T

Av Madeleine - 20 september 2009 17:21

Cha Cha :D<3

Nu är jag hemma hos S.T (Sofia Thunstam) och vi ska snart gå upp och hyra film, jag tror att det blir ''I taket lyser stjärnorna'' Alla säger att den är jätte bra. Det är ju typ värsta fjortis filmen lr nåt, men det blir väl kul (a)

Aja, jag bloggar väl mer inatt :)


PussHej till alla bloggläsare //Madde<3

Av Madeleine - 20 september 2009 00:34

Cha Cha ;D<3

Nu sitter jag på mitt rum och hare tråkigt ... Jag har varit hos Malin med några och tittat på film :) Vi kolla på skräck och tyå komedi! Det var mys mys. Sen åkte jag moppe hem med pappa xD hah, det var skit kallt, tur att han tog med vantar te mig (a)<3

Sofia hittade jätte roliga grejer på mina cam inställningar, så jag kan fixa massa grejer. Det kommer ni få se på bilden här nedanför :D Men jag är ganska trött nu och det finns inget att göra, så jag går nog och lägger mig nu :(


PussPuss Madde<3


            

Såhär kul hade jag det! xP<3

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards