maria-madeleine

Alla inlägg under maj 2011

Av Madeleine - 31 maj 2011 07:22

God morgon !


Jag ligger & chillar för jag har aslång sovmorgon idag   Jag ska fixa iordning mig nu & sen äta en skitstor & goo frukost innan jag drar.


Idag ska vi se teatertreornas slutproduktion, det ska bli askul, den är säkert bra!


Ikväll så är det desperate housewivies !!! Jihuuuuuuuuu!


VI SES!



 

Av Madeleine - 30 maj 2011 18:49


Öl smakar kladdkaka i Lappland!



Nu blire kladdkaka m glass !



  

ja, jag har gjort den själv... VAD ÄR PROBLEMET ?   




Av Madeleine - 30 maj 2011 15:56

Sommarsöta naglar



Jag köpte mitt favvo puder & ett nagellack idag.

Jag brukar inte köpa H&Ms nagellack, så vi får se om det är bra!



 

Av Madeleine - 30 maj 2011 15:50

Lite gåvor !



Fick parfymer & produkter av min faster igår när vi träffades + en söt necessär till grejerna.


tack!



 

Av Madeleine - 30 maj 2011 11:55

Håltimme = donken



Har en håltimme på ungefär tre timmar, så vi tjejer drog till H&M där jag köpte ett sommrigt nagellack & puder. Sedan gick vi till Donken & käkade god & tjock mat, haha! Bästa lunchen, helt klart!


Fick reda på att vi kanske är lediga på onsdag också FATTA SKÖNT! Sen på torsdagen drar vi till Göteborg. Då ska jag ta med mig min kamera, & möjligtvis datorn också...... så ni får hänga med lite i mitt liv  


   


Av Madeleine - 29 maj 2011 15:01

Dagens outfit ... tror jag.

äre sommar eller?




Ska till farmor nu & käka lite middag med släkten.. har jag uppfattat det som, haha!

Fick reda på att vi skulle dit för typ tre timmar sen, haha.



Jag har en förjävligt dålig hårdag, men här får ni se ändå!



             som ni ser på har min gylf damp, NEJ DEN ÄR INTE ÖPPEN ! ooops caps ?!

Av Madeleine - 28 maj 2011 15:44

Gårdagens shopping



Jag köpte tre par olika örhängen.

En vanlig liten ear cuff & en ''hängande'' med två kors. Jag köpte också ett par vanliga örhängen som typ såg ut som silvriga knappar, men ena örhänget såg jag var trasigt... kul!




 

Av Madeleine - 28 maj 2011 00:27

helt sjukt!





hemska människor... stackars barn!

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards