maria-madeleine

Alla inlägg under juli 2010

Av Madeleine - 31 juli 2010 21:52

hej, här kommer dagen bilder.

Fick bla lite olika objektiv av min faster till kameran jag ska köpa. Superbra!


 

haha, peter and me !

                 

Av Madeleine - 31 juli 2010 12:47


Igentligen så skulle jag åka in till Stockholm med kompisar... för att det är ju PRIDE festivalen och det får man ju inte missa!

Istället så ska jag åka och fira min kusse som fyllt år.... men det blir väl kul    

Av Madeleine - 30 juli 2010 17:12

Hejsan allihoppa!   

Nu är jag hemma igen och det var ju trevligt att solen tittar fram när man kommer hem... tacka oss !!

Det har varit en riktigt trevlig resa även fast vädret kanske inte har varit på topp. Vi har gjort en massa olika roliga saker som det kommer bilder på senare.

Nu ska jag packa upp och sen kommer det ett till inlägg ikväll  


  


Av Madeleine - 25 juli 2010 13:51

Nu ska jag åka iväg och kommer hem på fredag!

Det känns tråkigt att inte kunna blogga på så länge, men men !


Ni får ha det underbart bra!


  

  

kommer du ihåg det här Sofia ? ;)

(såhär kommer ni bloggläsare se ut när jag inte har uppdaterat på ett tag)

Av Madeleine - 24 juli 2010 23:51

Hejsan alla få läsare!

Det var ju kul att lilla galna Sofia fick titta in med ett blogginlägg .

Angående kavajen jag köpte för några dagars sen så kostade den cirka 199 kr (har jag för mig) och så är den köpt ifrån H&M.  

Det är folk som har frågat vad den kom ifrån och sånt, så jag var snäll och bestämde mig för att göra ett inlägg om det!


  

Av Madeleine - 24 juli 2010 22:59

HEJ alla bloggläsare, eftersom att madde är  väldigt seg på att blogga så tänkte jag (sofia Thunstam bff till maddelutten) hjälpa henne lite !

Just nu är vi @myhouse och ska glo på film, i morgon drar vi till min sommarstuga i värmland för att chilla,bada,sola osv . dyngskönt !


Eftersom att det är pissväder ute så har det blivit en inne dag idag -sovit länge, glott på film, svullat och sånt härligt.


Nej fy vad tråkigt det här va , haha ,  nu ska jag fokusera på filmen , som är ....bababaaaam Mamma Mia , för hundrade gången känns det som . aja PUSS / sofiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aa

        


bästa låten:


Ps. tjata om att madde ska lägga upp en video när hon sjunger, hon är grym ! ds.



Av Madeleine - 24 juli 2010 20:16

Det är jätte mysigt med regn, tycker inte ni de?   Jag är typ den ända  i Sverige som tycker det just nu....


Nu sitter jag hos Sofia, för hon ska laga middag till oss, haha!

Vi har typ massa att packa för vi drar ju till Säffle imorgon... fett kul! Jag ska ta med kameran dit, så det kommer komma bilder.


  

Av Madeleine - 23 juli 2010 16:47

Jag håller på att fixa mig inför middagen/filmkvällen. Det ska blir superkul och jag tar nog med mig kameran!


Detta blev ett kort inlägg, men några bilder kan jag väl bjuda på   


   

Ouuuuutfit !   

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards