maria-madeleine

Alla inlägg den 23 december 2009

Av Madeleine - 23 december 2009 15:43

 

   Julskinka! - så jävla gott. Mormor har självklart gjort en till oss!

   Bruna ögon! - min bror har det så varför kunde inte jag också ha fått det?

   Filmkyssar! - hahah ! Kollar på en jätte romantisk film.

  

   Snöstorm! - Nu får det väl vara bra.. det bara fortsätter.

   Korta naglar! - Uuuuuuusch!

   Blekhet! - Precis som jag är right now!


  


Av Madeleine - 23 december 2009 15:29

Hejsan allihoppa   

Imorgon är det julafton, eller hur är det härligt ?! Älska julen och julklapparna.

Igår fyllde söta Sofia år, och idag fyller Miranda år, ett stort Grattis till dom!


Just nu kom jag hem ifrån centrum. Marcus och jag hade gått upp och hämtat mina omklackade stövlar. Nu är dom jätte fina och jag kan gå i dom igen utan att dom förstörs ännu mer.

btw vi har fått jätte många fina julkort hemskickade... tack så mycket!

Hoppas att jag kan blogga lite imorgon. Det kommer säkert vara jätte mycket annat!


  


    


Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards