maria-madeleine

Alla inlägg under december 2009

Av Madeleine - 9 december 2009 15:49

Igår kväll var det slut på Desperate Housewives för den här säsongen.

I vår börjar nästa säsong av den bästa serien i världen !!  Ni som kollade igår vet ju att det här slutade fruktansvärt spännande, tror ni att någon av Orson, Bree eller Karl dog när dom blev mosade av ett flygplan? Hoppas inte att någon av dom gjorde det!

Nu är det bara att vänta tills nästa säsong börjar igen! Jag längtar !!


Puss Madde<3


  

Av Madeleine - 9 december 2009 14:39

Hejjsan<3

Idag fick jag göra mitt omprov i SO, det gick jätte bra. Jag fick 21 av 18 G-poäng. Så det är jag glad över!  

För någon vecka sen så var jag, elin och emelie ute och tog bilder på mig med emelies nya kamera... såhär blev bilderna men  som ni ser så har jag fixat dem te svartvita eftersom att min näsa blev jätte röd, det var ju så jävla kallt ute!


         

Av Madeleine - 8 december 2009 16:08

Hejjsan <3

Jag har inte bloggat på typ länge eftersom att jag har haft två prov att plugga till. Jag hade NO prov idag och imorgon har jag omprov i SO.... det är ju skit svårt att fatta något alls ur 1:a världskriget. Helt onödigt att veta också.. men pappa ska typ hjälpa mig att plugga, han är ju typ pg eller nåt!


Det är så att min lillebror fyller år idag!   Grattis till honom ?<3

Han fick välja mat idag, så självklart ska pappa åka och handla hem lite Thai mat nu! men det är fan skit gott !!

Nu ska jag fortsätta att plugga.


Puss  Madde<3

Av Madeleine - 5 december 2009 13:24

Hallo !

Idag vaknade jag ganska sent och sen så roade jag mig med att sminka min bror, haha. Han blev nog den snyggaste jag någonsin sett!

Ikväll ska jag träffa Elin, Sofia och Annie, precis som igår. Det var jätte kul igår och det ska vi väl ha ikväll också.... hoppas bara att Elin får vara ute lite längre! hihi.


Jag får panik eftersom att jag måste köpa julklappar snart, men jag skulle ha åkt till Stockholm med Silje idag, men jag orkade inte för jag behövde duscha och då skulle jag inte ha hunit torka håret. Man kan ju inte åka iväg med blött hår!! ''ruskigt''


Jag åt nyss en väldigt god lussebulle som mammam o pappa hade köpt! Tack för den, nu sitter jag här och dricker julmust.


haha, mamma snackade nyss med mig om alkohol.


 ja ba : Chilla liksom tror du inte att jag har druckit.

hon: har du ?

ja: eh ja.

hon: hur mycket då?

ja: typ en öl.

hon: jaha

ja: man behöver ju inte dricka sig full, eller?

hon: nej.

ja: haha, nej, dåså !

hon: men drick aldrig från någon som redan har öppnat den åt dig.


hahaha, gullig mamma <3


Puss Madde<3


  

  

Av Madeleine - 4 december 2009 15:56

Hejjsan !<3

Ikväll ska jag tiiep ut med Sofia, vi ska tröffa Elin och Annie   

Vi ska väl gå upp på norrtuna och hem till Annie, skulle jag tro. Sen liter senare inpå natten så går väl jag och Sofia upp på centrum! Hoppas att det är lite folk ute ikväll.

Vi måste ju se idol först och typ dricka massa monster för att orka , hahah

Ska spackla på mig smink nu !


Puss Madde<3


Av Madeleine - 3 december 2009 15:58

Hejsan!

Idag har det varit en lång skoldag, och jag har frysit jätte mycket hela dagen. Rektorn är ju trög som fan som inte fattar att vi fryser ihjäl !!

Hade SO prov och det gick fan inte bra asså. Det var skit svårt men jag gjorde faktiskt mitt bästa och jag får hoppas att det räcker. Vill verklingen inte göra omprov precis innan betygen ska sättas.

Lyssnar på lite musik som jag ska ladda upp nu!


Puss Madde<3

Av Madeleine - 2 december 2009 17:04

Hej<3

Idag var det innebandy DM i Gnesta (freja hallen)  Vi tjejer som sist, tyvärr, men det var skit kul!   

Antingen kom killarna ifrån våran skola 3a eller 2a , hoppas 2a !!<3

Efter så gick jag och några tjejer till pressbyrån där jag fick köpa ut enegidricka till dom, haha (dom hade inte med sina leg)  Fast han i kassan frågade inte ens.


Tänkte berätta lite om dagens lunch för mig! Det var ju jätte viktigt att ha fått i sig mat innan matcherna. Fast det här var faktisk inte en sån bra lunch, men vadå? nyttigt, eller?


1. = Frukost.

2 = Lunch.

3 = Middag.


           

  

  

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards