maria-madeleine

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Madeleine - 9 december 2009 19:31

Saker som bara inte händer:


   Sofia och jag glider ifrån varandra!

   Mina föräldrar blir fattiga och vi hamnar på gatan...

   Jag kommer inte in på något gymnasium.

Av Madeleine - 9 december 2009 17:14

     

  • Julafton! Längtar ni inte tills jul? Det är ju helt underbart mysigt!
  • Foundation, skulle ni kunna leva utan det?
  • Lösnaglar... jag måste köpa nu !


    

  • Bik Bok i Södertälje. Dom har bara fula kläder nu för tiden!
  • Otrevlig personal på ICA.
  • Laga mat, nu ska jag laga mat och det är så tråkigt att göra det hemma! Håller ni med?
Av Madeleine - 9 december 2009 15:49

Igår kväll var det slut på Desperate Housewives för den här säsongen.

I vår börjar nästa säsong av den bästa serien i världen !!  Ni som kollade igår vet ju att det här slutade fruktansvärt spännande, tror ni att någon av Orson, Bree eller Karl dog när dom blev mosade av ett flygplan? Hoppas inte att någon av dom gjorde det!

Nu är det bara att vänta tills nästa säsong börjar igen! Jag längtar !!


Puss Madde<3


  

Av Madeleine - 9 december 2009 14:39

Hejjsan<3

Idag fick jag göra mitt omprov i SO, det gick jätte bra. Jag fick 21 av 18 G-poäng. Så det är jag glad över!  

För någon vecka sen så var jag, elin och emelie ute och tog bilder på mig med emelies nya kamera... såhär blev bilderna men  som ni ser så har jag fixat dem te svartvita eftersom att min näsa blev jätte röd, det var ju så jävla kallt ute!


         

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards