maria-madeleine

Alla inlägg under juni 2012

Av Madeleine - 29 juni 2012 18:33

Äntligen fredag!

Känns som att jobbveckan har gått jättensabbt.. men ändå inte! haha

Men nu är vi iaf här på den härliga dagen som man kallar FREDAG. Får äntligen sova ut ordentligt imorgon. Va jag har längtat efter att slippa gå upp sex på morgonen varje dag. Sen tar jag ju semester och börjar jobba igen efter det.




   






  

Av Madeleine - 29 juni 2012 17:29

Köpte ett linne & ett fint halsband lite snabbt på stan efter jobbet idag. Träffade även Cilla och tog en trevlig fika med henne!



     

Av Madeleine - 28 juni 2012 23:03


där kom fjortisen i mig fram

haha

Av Madeleine - 28 juni 2012 19:39

Den här torsdagen var lam som vanligt, haha. Nej men jobbade ju och sen kom jag bara hem och däckade i soffan. Var helt död.

Snart är det fotbollsmatch Tyskland - Italien och vi hejar såklart på mitt land! Favvo landet!


Imorgon är det sista arbetsdagen på ett tag. Kommer nog jobba när jag kommer tillbaka till le Sweden.




 


Av Madeleine - 28 juni 2012 06:00


bilden säger allt.  

Av Madeleine - 27 juni 2012 22:39

Imorgon ska man upp ur sängen klockan sex och dra till jobbet igen. Var hemma idag eftersom att jag hade sjukt ont i huvudet. Fick det nu igen på kvällen, men vi får se hur jag mår imorgon. Vill gå dom här sista dagarna.. eller vill och vill.. jag behöver, hehe.

Sen blir det helg och på lördag är det fotbollsmatch i Järna och sen så på söndag kväll så flyr vi till Grekland... åh va jag längtar! Sola, bada och äta god mat! Om nästan två veckor åker vi ju till Italien också... åååh NICE BAIS !   



 

Av Madeleine - 26 juni 2012 22:27

 


- dagens feta diss går till äckligt onödiga facebookmänniskor som är så patetiska att dom måste lägga tid på att kommentera ens statusar med dryga komentarer. Snälla väx upp, tack.


haha förlåt för lack kväll!

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards