maria-madeleine

Alla inlägg under december 2009

Av Madeleine - 16 december 2009 15:18

Här är en låt som är mycket bättre än orginalet ;)


Av Madeleine - 16 december 2009 14:37

Hejjsan i kylan!

Idag kollade vi på Emil i Lönneberga på So lektionen, hehe, sen så hade vi svenska och jag vann självklart adjektiv tävlingen! Efter det så lekte vi på EA lektionen och där vann jag också! En riktig tur dag   

Annars gick inte allt som jag tänkt mig precis.. men det orkar jag inte berätta för det är lite privat. Lite privat liv måste man ju få ha ;)


  

Av Madeleine - 15 december 2009 19:59

Hallo <3

Nu ska jag ut och leka i snön med Ronja! Nej , men vi ska väl antagligen snacka massa skit och sånt intressant om andra tjejer i klassen, skoja!   

Asså jag kunde fan inte ta mig fram till skolan imorse! Typ dog i snön.. den är ju typ flera meter hög i våran håla mitt i Sverige!


Hahah, asså varför tror alla att vi som bor i Järna inte har någon stil alls eller ens har varit i Stockholm? NEJ VI SYR INTE VÅRA EGNA KLÄDER, IDIOTER!  Vi tar tåget eller i mitt och Sofias fall limo in till Stockholm, och när vi kommer fram så rullar dom ut röda mattan och papparazis kommer springande från alla håll ;) okej, jag kanske överdrev lite nu..... röda mattan är ju faktiskt inte röd nu när snön ligger på !!


Oj , nu kom Ronja! Vi ska nog göra ett litet videoblogg inlägg! hahahaahh !


  


Av Madeleine - 15 december 2009 10:23

Hejjsan !:D

Nu sitter jag med några girls i skolans mediatek... läraren tror att jag gör mitt konstnärs arbete... men hahaha ! ÄGD!

Men asså jag har faktiskt skrivit lite och lämnat in. Hon typ snackade med mig samtidigt som hon brottades med en annan elev, ja ty ba eh okej. hahahah !

 Bloggar mer ikväll, eller i bästa fall när jag kommer hem!


  

Av Madeleine - 14 december 2009 21:51

God Kväll!

Jag kom nyss in i vårat VARMA hus, efter en utekväll med tjejerna! Det var fett kallt asså.. mina fingrar går att äta som isglass typ. Men visst älskar ni vintern ? Det är så fint och skit kul att skriva fjortis ord i snön !!   

Imorgon väntar ännu en jobbig skoldag, men vem vet det kanske händer något extra kul imorgon?

dadadadada!


  

Av Madeleine - 14 december 2009 18:35

Inga av dessa kläder är särskillt fina, men vissa är finare än andra! I detta fall är det klänningar!


  <-- fin på sommaren!   <---- helt enkelt skit ful!   <---- Jätte sö och snygg<3   <----- hahaha, dyr och ful!

Av Madeleine - 14 december 2009 17:16

Hejjsan<3

Idag har det varit en vanligt men kort dag. Efter skolan gick jag hem till Sofia och vi åt såklart marabou ;) men det vill man egentligen inte erkänna! Måste tänka på figuren, babs ;)

Ikväll ska jag ut med schtekarna och röja runt på centrum antar jag, haha.. eller inte ;) men jag ska iallafall fotta jätte mycket ikväll, har jag bestämmt!

Det är så grymt tråkigt med måndag! Liksom en vecka kvar!



MÅNDAG: Vanlig skoldag och sen kompisar.


TISDAG: Vanlig skoldag och kompisar?


ONSDAG: Vanlig skoldag och längta!


TORSDAG: Juldans i skolan !


FREDAG: Julpyssel och film i skolan + UTEKVÄLL!



  


    


Av Madeleine - 13 december 2009 21:00

  


Ny omröstning på gång! Vill få in många röster så jag vet om ni gulliga läsare håller med mig ;)<3


  

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards