maria-madeleine

Alla inlägg under oktober 2011

Av Madeleine - 15 oktober 2011 13:09

Igår var vi ute och åkte bil i kylan & imorse gjorde miranda världens bästa frukost (som alltid när jag är här, haha).


Egentligen trodde jag att jag hade andra planer med kompisar för ikväll,  men det blev tydligen inte så.. men istället ska jag sova hos Miranda en natt till och det ska bli kul som fan   


         sjukt snygga...

Av Madeleine - 14 oktober 2011 21:04

  lite ''old fashion'' sådär, haha

Av Madeleine - 14 oktober 2011 19:59

Har hört att de ska sjunga ''svenska hits'' på Idol ikväll.. stämmer det ?

Det ska iaf bli kul att se, det är ju verkligen grymt duktiga deltagare det här året!

Amanda är en av mina favoriter just nu!


Snaaaaaart ska jag fixa mig för att dra till Miranda.... jag ser ut som en potatissäck just nu, haha!



Av Madeleine - 14 oktober 2011 16:28

HAHA åååh va gamla bilder jag hittade på familjedatorn !!



söta rooonja när vi bowlade.

  

nej nej vi har inte förändrats ett dugg...

  

moppeutflykt till Akan

  

fan va coola vi är Emelie ;)

  

  

åh alltså VAA?! hahaha

  

DÖDA DEN HÄR BILDEN ?! vad höll man på med på den tiden ?!?!?! hahaha

  

mirris har också varit liten ! haha (don't kill me)

    

konfirmationslägret i Vingåker !

    


Av Madeleine - 13 oktober 2011 18:45

Nu ska jag hjälpa min bror med sin läxa & jag hade varit jävligt glad om jag också hade fått hjälp med läxan av en erfaren syster eller bror när jag var liten, men nej nej. Här har ni en stark kvinna som fått klara sig själv i livet, hahaha!

Jag ska även hinna ducha och göra min egna lilla läxa ikväll.


Imorgon ska jag till lilla Miranda och åteförenas efter en lång tid, haha ! Jag hade för mig att jag skulle till henne på lördag men jag hade missförstått och fick avboka de planer jag hade bestämt lite senare. Men de andra tjejerna träffar jag jätteofta ändå, så det är inte så farligt  

Jag tror nog att jag tar med min dator till Mirris så jag kan blogga därifrån.. och hon får säkert slänga in ett gästblogginlägg, hihi!


här bjuder vi på en sjuuuukt gammal bild, hahaha ;


 

Av Madeleine - 12 oktober 2011 20:51

Vilken klädbutik föredrar du ? Svara till vänter bland alternativen.

Blir spännande att se vilken som är populärast bland er   



..

Av Madeleine - 12 oktober 2011 20:27

   är trött på ditt skitsnack.., 


  

Av Madeleine - 12 oktober 2011 17:39

min lillebrors kommentar på tröjan : - ''har du köpt en pyjamas''? 

haha !


    Behövde verkligen en ny vanlig mösse !

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards