maria-madeleine

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Madeleine - 10 oktober 2011 22:01

Snor detta av miranda, thihi ;



nämn något som gjorde dig glad igår: att jag fick sova ut.
Vad gjorde du kl 08 i morse? satt på skolbussen
Vad gjorde du för 15 min sedan? satt vid datorn och TVn
Det sista du sa högt? Jag har inte kontrollen!
Det senaste någon sa till dig: Nehe du.
Vad har du druckit idag? vatten, pucko & te.
Vad var det senaste du åt? Mandarin
Vad var det senaste du köpte? Yoghurt och massa annat från ICA
Vad är det för färg på din ytterdörr? Träbrun
Vad är det för väder hos dig nu? dåligt väder
Godaste glassmaken? jordgubbssorbet
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? tveksamt
Sover du tungt? väldigt!
Drömmer du mardrömmar? händer inte ofta längre
Trivs du med ditt jobb? jag är arbetslös, haha
Favoritklädsel? Onepiece om man kunde gå utomhus med det!
Favoritlåt just nu? If i die young.. haha deprimerande? jag vet
Vad ser du om du tittar till höger? en vägg
Vad gör dig glad just nu? en mandarin
Vad ska du göra härnäst? facebooka
Höger el vänsterhänt? höger
Humör just nu? neutral
Favoritgodis? det mesta
Kläder just nu? leggings, linne & morgonrock
Sommarplaner? leva livet
Hur många kuddar sover du med?  två/tre stycken
Morgon eller nattmänniska? nattmänniska
Vad är viktigast för dig? Att gå ut skolan med bra betyg och att ha kvar mina vänner
Är du kittlig? ja
Snarkar du?  nej
Stjärntecken? skorpion
Äckligaste insekten? sniglar och allt annat
Stökigt el välstädat? välstädat, (men det blir aldrig det!)
Vad längtar du mest efter just nu? heeeelg!


       

Av Madeleine - 10 oktober 2011 21:53

Jag fyller år om lite mer än en månad & jag har redan börjat ''skriva'' önskelista.. haha vilket liv!


Det här är några av sakerna;





 

Eyeshadow  


Iphone 4   


Epilator  









  haha vill inte just ha ett sånt löpband.. bara ett vanligt så är jag nöjd. Det är så tråkigt att springa ute. Hellre gör jag det framför TVn , haha!

Av Madeleine - 10 oktober 2011 21:45

Jag klarar verkligen inte en bloggpaus som jag skrev att jag skulle ha.. haha glöm det förfan ! HAHA gud va jag är sämst men jag behöver bloggen ibland.


btw jag har blivit beroende av mandariner eller vad det heter.. DOM är så gooooda! Jag lovar att jag äter minst fem stycken om dagen eller något. Men det är väl nyttigt.. eller?


 

Av Madeleine - 10 oktober 2011 16:02

Förlåt för dålig uppdatering men jag har verkligen inte orkar & har har haft så otroligt mycket i skolan. Usch jag vill gå på höstlov NU!


btw, alltså mitt hår är så äckligt... ska klippa mig på höstlovet & sen färga håret rött igen.. hoppas att man blir lite fräschare!


Nu är det så att jag har lite dåliga nyheter. Jag kommer förmodligen ta en bloggpaus i cirka en vecka. Det är mycket möjligt att jag inte kommer kunna va ifrån bloggen så länge, så därför kanske jag kommer tillbaka tidigare, men för tillfället så tycker jag att en vecka låter bra.


När jag kommer tillbaks så kommer jag bomba er med bilder och annat kul.. jag lovar !


 

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards