maria-madeleine

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Madeleine - 3 oktober 2011 19:52

Seriöst... jag har så sjukt ont i halsen. Det är inte som vanligt halsont utan som att något annat står helt fel till. Det gör typ bara ont på ena sidan & när jag tar & trycker på vänstra sidan på utsidan på halsen så håller på ju typ på att dö av smärta, haha nej lite överdrivet där.. men det gör skitont!


Någon som känner igen detta & som har tips ?



 

Av Madeleine - 3 oktober 2011 15:46

Det här med arbeten har ju alltid varit krångligt. Vad vill man bli liksom? & om man har ett drömjobb så ska det oftast vara något förjävla kämpigt att bli, hehe. När man var liten hade oftast barn ett drömyrke som man antagligen trodde att man alltid skulle vilja bli. Men ikke. Du kommer antagligen att få ett annat drömyrke när du kommer börjar skolan, sen när du blir tonåring så ändrar du dig igen & när man ska sluta gymnasiet så är det dags att börja bestämma sig. Jobbigt som fan tycker de flesta. Jag vet dock vad jag vill hålla på med.. men har ingen reservplan.. great?! Men jag tror inte att man behöver ha det om man verkligen är beredd att kämpa hårt.


Jag började tänka tillbaks lite & här är dom drömjobben som jag hade när jag var liten:


1. Isprinsessa & få vara med i ''Disney on Ice''.

2. Delfinskötare. - men det sprack när jag aldrig lärde mig dyka ordentligt. haha!

3. Flygvärdinna. - åh va jag tyckte att det var sexigt, hahah!


Härlig tjej! haha

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards