maria-madeleine

Alla inlägg under oktober 2011

Av Madeleine - 27 oktober 2011 22:07

Har precis haft en skön varm ansiktsmask med doft av choklad och apelsin, haha! Det konstiga är ju att det sägs att man får finnar av choklad och varför skulle då någon komma på den galna idén att smörja in hela ansiktet med det? Dock är det förmodligen inte vanlig choklad men det är ju en ganska rolig tanke, höhö! Det funkar iaf bra på mig och direkt efter så känns ju huden hur len som helst!



 

snygg tjej dedär ..

Av Madeleine - 26 oktober 2011 21:16

Ska klippa mig på måndag och gud va skönt det ska bli. Ska ta bort en bra bit av det slitna och sedan tunna ut det en massa för jag HATAR mitt tjocka hår som bara är ivägen.. för det mesta! Sen ska jag även färga håret rött igen eftersom att det bara är en konstig färg nu när allt har runnit bort..


Har ni något bra tips på en bra, hållbar röd hårfärg?


 

Av Madeleine - 25 oktober 2011 22:53

Åh jag är så trött.. min dator är så seg. Kan inte ens ladda upp bilder på min blogg just nu. (Det brukar fixa sig, har varit så förut). Det är iaf jättetråkigt att ens blogga om man inte kan ladda upp bilder..


btw är också så himla trött och har ont i benen för att det inträffade en liten incident i skolan... haha... åh jag ramlade rakt fram i den där förbannade trappan som man går i tusen gånger varje dag.

Jag gick med mina högklackade skor (som är jättejobbiga att gå i trappan med) och gick samtidigt och smsade. Plötsligt så tror jag typ att jag tog ett kliv lite förlångt ut på trappsteget så jag faller liksom rakt fram men hinner som tur var att ta tag i handtaget på sidan. Jag ramlade alltså bara ner och slog i knäna och vaderna i de andra trappstegen. Jag har lite blåmärken och skrapsår + att det ömmar! Men jag klarade mig och skrattade bort allt, haha det måste ju iaf sätt jäkligt roligt ut för kompisarna som gick framför och bakom, hahaha! Tur att inte många andra såg! Hade skämts ihjäl..


Annars är iaf allt bra och imorgon + på torsdag ska vi se treornas monologer... kul som tusan!



Av Madeleine - 24 oktober 2011 22:00

Jag var med Nicole hos frisören idag & gud va jag måste ''hissa'' hennes nya frisyr!

Det passade henne så bra och blev verkligen skitcoolt med sidecuten där på sidan.



 

Av Madeleine - 24 oktober 2011 20:22

Nu sitter jag och kollar på ''Ensam mamma söker'' och det är inget program jag rekomenderar, hehe, men allt annat som går på TV suger ju..

Ska kolla på ''mitt stora syrianska bröllop'' (eller vad det heter) senare ikväll. Det är fan kul, speciellt när dom gifter sig i Södertälje.. haha såklart?


Nu ska jag iaf sätta på mig en ansiktsmask som jag köpte idag. Det är en varm mask med choklad & apelsindoft... Gött!



 

Av Madeleine - 24 oktober 2011 20:18

Seriöst... ser ni att min blogg plötsligt blivit bredare? Det är ''Bloggplatsen'' som har ändrat det och det är så sjukt dåligt. Bloggarna blir ju jättefula nu! Snälla kan ni ändra tillbaks eller göra så att man får bestämma själv hur man vill ha det på sin blogg?  Uuusch va tråkigt !




Av Madeleine - 22 oktober 2011 21:03

Jag smakade Kesellan som jag bloggade om jag blev ganska besviken...

Rabarbersmaken var bara äcklig och hallon var helt OK men det är liksom inget ska vill rekomendera eller köpa igen, hehe!



 

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards