maria-madeleine

Alla inlägg under april 2011

Av Madeleine - 6 april 2011 21:33

Give me, give me, give me


some clothes after mignight!




 

parteeej kläder !





Av Madeleine - 6 april 2011 19:48

Astrid på 20-lappen !?



Jag har läst att det ska bli så, är det sant?




 

 

Av Madeleine - 6 april 2011 17:22

Lite planer ;



  • Duscha, raka benen m.m
  • Bestämma kläder tills imorgon (man ska vara väl förberedd, hehe)
  • Hoppa in i min nytvättade OnePiece.
  • Fixa naglarna.
  • Blogga.
  • Kolla på BigBrother.
  • SOVA.
Av Madeleine - 6 april 2011 15:49

Dagens middag....

......

.....

...

..

.



Jag är sjukt hungrig, hoppas att pappa kommer hem med maten snart!

 


Av Madeleine - 5 april 2011 23:09

Sogni d'oro!


Nu ska jag krypa till kojs & kolla på lite TV. Jag är supertrött men det är skönt att jag har sovmorgon imorgon. Jag brukar alltid glömma bort sovmorgonen & komma till skolan två timmar innan vi börjar, så det är tur att Ida har börjat påminna mig   



Buona notte alla bloggläsare ♥




Av Madeleine - 5 april 2011 21:43

mhm, latmask !


Jag orkade verkligen inte baka kakor, fyfan ... men det kanske var bästa så, med tanke på att jag hade två hål i tänderna.. haha! Jag fattar inte att man kan få hål i tänderna om man är noga med att borsta. Men jag antar att jag äter mer än jag borsta, haha... vem gör inte?




 

Av Madeleine - 5 april 2011 19:54

Hallongrott's



Nu ska jag & min bror baka hallongrottor, men det lär ju bli jag som får göra allt som vanligt!


mumms va jag blev sugen.

Det är ju så lätt att baka om man bara är lite sugen.


MEN SHIT. jag kommer flyta på fläsket beach 2011



 

Av Madeleine - 5 april 2011 10:29

vafan gör ni ?


Besök min blogg ffs !

haha, nej men hha.. jag vet att jag har varit asdålig på att uppdatera, så det är pinsamt ... NAAAAAT (not).


hihi, uppdaterar och laddar upp bilder när jag kommer hem.

Men först ska jag gå på stan med Nicole!



Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards