maria-madeleine

Alla inlägg under april 2011

Av Madeleine - 30 april 2011 16:03

Happy valborg mina vänner !



Håller på att fixa mig.. jag vet bara inte vad jag ska göra med mitt hår. I värsta fall får det vara som det är för att jag inte orkar anstränga mig .....


DET LUKTAR VITLÖK I HELA HUSET ... hjäälp ?!


Ha en bra kväll !


 

Av Madeleine - 29 april 2011 23:23

Skulle inte jag chilla med snacks ?



   

men jag & sofia delade faktiskt ... HAHA 

Av Madeleine - 29 april 2011 18:37

MY HEART IS REFUSING ME



Nu ska jag snart ut & träffa Elin, Annie & Sofia & vi ska väl köpt ngt gotti gott för att gå upp ännu mer i vikt , hehe .. nej men känner att min mage måste chilla lite nu..

Sen ska jag & Sofia antagligt kolla på Big Brother ikväll ... för vi är riktigt NÖRDAR, det är ju bara sååå underhållande, haha!

CHRISTIAN ♥

 

IMORGON ÄR DET VALBORG .. är ni taggade ?


  SÅ JÄVLA LÄCKER ! .... haha !  

Av Madeleine - 28 april 2011 21:12

Ana Gina show !



Glöm inte att gå in på svtplay.se & kolla på Ana Gina show ikväll !


Trey Songz gästar..


 

Av Madeleine - 27 april 2011 21:28

SPRIIIING DÅ !


Idag har vi haft teater Slavá hela dagen o skolan & varit ute & sprungit i en o en halvtimme på morgonen.. kul? NEJ! Jobbig? JA! 

Man blev astrött efter & vi höll på med massa inpuls grejer, så jag somnade ju typ stående, hehe!


Juste.. jag har gjort en smoothie som jag ska ta med till skolan imorgon & den smakar bajs, för det fanns bara en äcklig yoghurt i affären.. suck.


Ha det bra... glöm inte Big Brother ikväll !


 

Av Madeleine - 26 april 2011 21:26

Lördagen



Tack alla för en grymt trevlig kväll i lördags ... dock inte lika trevligt att vakna upp för min del efter TVÅ timmars sömn    



några grymma lirare !

Av Madeleine - 24 april 2011 15:55

1. middag, 2. utgång



NU KOM GÄSTERNA .. haha !


Dagens outfit eller ngt ?!


 


 

 

Av Madeleine - 24 april 2011 12:20

God morgon på er


Jag vaknade nästan nyss & nu chillar jag & kollar på lite TV, men snart ska jag dra upp & fixa mig innan farmor & alla kommer hit. 

Sen ikväll blir det att åka in till Södertälje    



 

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards