maria-madeleine

Alla inlägg under april 2011

Av Madeleine - 23 april 2011 13:59

Just you and i


Asso Gina är ju bara för bra. Jag älskar den här låten som hon har gjort själv!


Av Madeleine - 23 april 2011 12:58


Är det påsk idag?



Det verkar som det.. haha. Idag kommer mormor & morfar på påskmiddag här & imorgon kommer farmor + typ alla på pappas sida hit. myyyyyyyyyyyyyyys.


Jag vaknade av irriterande föräldrar som kommer & säger

- LETA PÅÅÅÅÅÅSKÄGG!

jag - Låt mig va ?!

dom - leta, leta, leta ...

jag- Lägg det under kudden då (med irriterad röst).


Dom lägger ägget under kudden när jag ligger på kudden... diskret?


Men iaf så låg det godis & tvåhundra riksdaler där.. awsome   

Av Madeleine - 23 april 2011 01:11


  gammelmormor  ♥


Jag & Sofia brukade gå hit på sommaren men hade inte gjort det på ett bra tag nu, så vi gick förbi där & började snacka gammla minnen som tex att vi hade gått tillsammans till henne några gånger & då hade hon bjudit på sina skorpor som helt enkelt är bäst. Det är sånna minnen som man aldrig kommer glömma.. dom tiderna va bäst!


Av Madeleine - 22 april 2011 01:00

Hår, bio , bb


Idag var jag först med mamma & pappa på ICA maxi & storhandlade inför påsk.. sen hade jag en tid bokad hos frisören & jag är jättenöjd över resultatet.. jag fick en kortare snelugg som passar asbra till toffs, klippte bort det slitna så jag har lite kortare hår & så tunnade hon ut håret mycket.. så det är SKITSKÖNT, haha!


Sen drog jag, Sofia & Ronja till Heron City & såg på

''Hur många lingon finns det i världen?'' & den var JÄTTEBRA! Ni måste se den. Jag & Sofia satt & fällde några tårar i biosalongen för att det var så sjukt sorgligt en stund.. men den var bara rolig för det mesta, hehe.


Till sist så drog vi hem till mig & kollade på Big Brothet (BB).


Förlåt för dålig uppdatering de senaste dagarna....

 

 

   -''jävla snörjävel, skojävel''

 

haha!


kokosglass & hallonsorbet !

Det hör till när man drar till Heron :)   


Av Madeleine - 20 april 2011 08:51

Tävla om 100 000 kr & en iPad 2



Gå in på länken & utmana mig !


www.hundratusen.nu/challenge/14ju7j

Av Madeleine - 20 april 2011 01:17

Förlåt för dålig uppdatering nu på lovet, men man har ju inte tid med datorn då. Jag ska försöka bättra mig.


 

Av Madeleine - 18 april 2011 18:55

Naturlig look



Kör på naturlig look ikväll. Jag ska ut & träffa Rebecka & Sofia + kanske mer folk. Trevligt, trevligt i värmen. Jag tycker att vi borde grilla marschmallows (stavning?), haha.



mitt smink ;


 


Av Madeleine - 18 april 2011 14:11

sol på mig, älskvärt



Shit vilket härligt väder! Förutom att det blåser lite kallt.

Jag sitter just nu ute på altanen & visar upp att jag solar för alla som går förbi .. det suger, kan vi skaffa en vägg eller ngt ? !

Nej, men jag får väl klarar mig, hehe...


Snacka om att jag måste smala till mig lite inför beach 2011, jag känner att mina shorts sitter lite tajjjjjjjjt ! haha.


HA EN BRA SOLIG DAG !

 

 

 



Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards