maria-madeleine

Alla inlägg under april 2011

Av Madeleine - 18 april 2011 00:02

Sommarkänslor


Det har varit grovt skönt ute de senaste dagarna   



bilden är lånad av Cilla

Av Madeleine - 17 april 2011 23:38

Helt rätt


Helt rätt att Annie fick lämna BB ! Hon spårade ju ur & blev för jobbig.. tjurade typ hela tiden!


 

Av Madeleine - 17 april 2011 10:57

stallet... nästa !


Nu ska jag dra till stallet med Sofia & Elin.

Håller just nu  på att fxa mig, man måste ju va fett beauty när man ska va där... hehe!

Det var huuuuuuundra år sen jag var där, eller nej typ inte.. men ganska längesedan iaf.


SE YA !



Av Madeleine - 16 april 2011 15:02

Igår.



Vi hade sjuuuukt kul !   




     skåååål !            

Av Madeleine - 15 april 2011 18:10

PÅSKLOV !!



ALLTSÅ... nu är det förfan det här underbara lovet jag har väntat på! haha, snart summer. Det är ju asbra väder idag.

Jag hann steka ute idag i 1 ½ timme när jag hade glömt nycklarna & väntade på att någon skulle komma hem. Så nu är jag asbrun.... NOOT! haha.


Just nu sitter jag hos Sofia & taggar till inför våran middag ikväll. Det ska grillas med tjejerna och ätas snacks! Shieet va kul det kommer bli. Det finns massa att prata om & jag ska fotta en hel del. Bilderna hamnar på bloggen inatt... ifall jag är vid liv, så håll utkik!


    

Av Madeleine - 14 april 2011 20:25

Vänskap som är ...... speciell?!





♥   

Av Madeleine - 14 april 2011 19:01

fuck va jag ångrar mig



JAG VILL VA BLOND IGEN!


Kan någon berätta varför jag blev brunett igen? Jag passar så mycket bättre i blont hår... just nu ser jag ut som en vandrande bajskorv .. ååååååååååh!

Jag vill bli blond innan sommaren ... åh åh åh   


Jag ska seriöst köpa 5000 blonderingsförpackningar efter jag har fått lön i sommar..



             

      


& till sist ...


    


Av Madeleine - 14 april 2011 16:29

Pannkakstävling tomorrow



Imorgon har vi bara två lektioner & slutar elva, så det känns ju jävlig onödigt att åka till skolan, men jag MÅSTE för det är PANNKAKOR i skolan... & dom är så jävla go'a!

Jag & Ida har klappat på att vi ska ha pannkakstävling & jag har redan utsett mig till vinnare... för jag vinner ALLTID när vi snacka om mat... HAHA *tjockis*


 

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards