maria-madeleine

Alla inlägg under mars 2012

Av Madeleine - 21 mars 2012 19:42

 ser ut som en liten bebis ...  

Av Madeleine - 21 mars 2012 19:11

Herregud vilket nice väder det har varit idag, ellerhur? Sol och vindstilla, kan inte bli mycket bättre just nu! Jag har skickat in mina arbeten och har inget speciellt att göra i skolan... just nu, men det kommer väl en läxbomb snart!


Idag efter skolan så drog jag och Nicole på en liten shoppingrunda där jag köpte puder och sen drog vi såklart till Donken (McDullah) för att köpa lite glass... mums det får man unna sig i detta väder!

Älskar att sitta på Donken med Nicole efter skolan i någon timme och bara prata en massa roligt och andra skitsaker, haha! Btw hon hittade ett ragg också... eller hon satt snarare och glodde på honom ett antal gånger under våran konversation, haha!  söte!


  HAHAH alltså snacka om att jag bjuder på denna fula bild på mig.. menmen man får väl leva med hur man ser ut.. haha  



Av Madeleine - 20 mars 2012 23:19

Åh va jag är sugen på red bull just nu, mh mh mh !

Fatta en iskall sådan & så dricker man den med ett smalt sugrör, inte ett vanligt, utan ett sånt där tunt, svart och gullig... ni vet! haha, sååå gott!

Jag antar att jag får drömma om det inatt och sen köpa det när jag kommer till skolan...



 

Av Madeleine - 20 mars 2012 21:31

Sitter stel som en botoxko i ansiktet med min ansiktmask som nog har varit på lite väl länge, haha. Men just nu kollar jag på Desperate Housewives så pallar inte ta bort den ännu! Ska försöka lägga mig tidigt ikväll och se ifall jag får lite sömn, men måste göra ett skolarbete och maila in innan iallafall. Det ska nog gå fort att göra ifall jag låter min fantasi flöda!


Imorgon har vi bara två lektioner men sen så ska vi stanna repa som galningar inför våran föreställning.. usch va jobbigt men det måste göras och vi ska verkligen klara det här nu!!!



hahahah snygg;


 

Av Madeleine - 20 mars 2012 20:43

ojojoj Sipan... vad ska man säga? Kan ju vara den mest störande och jävligaste personen någonsin i Big Brother huset. UT, UT & UT! Homofob och dum i huvudet, haha.



 


Av Madeleine - 19 mars 2012 15:52

Idag har det snöat, haglat och blåst som tusan! Det är ju inte så kul nu när jag trodde att våren var på väg.

Idag visade jag mina balansskills på idrotten, det var sjukt högt och jag var så jävla höjdrädd, haha!


Sen drog jag hem efter skolan & titta vad jag hittade... Niklas din slarver! -.-


   

Av Madeleine - 18 mars 2012 16:47

Jag ber om ursäkt för dåligt bloggande mina kära 1000000 läsare!

Men jag pallar inte blogga idag, så kör på en liten bloggpaus till imorgon tror jag!

Vet att jag har sagt det förut och kanske inte kommer klarar det, utan lägger upp något ikväll. Jag ska försöka relaxa iaf, så vi får se.


Ha det bra sålänge!



Av Madeleine - 17 mars 2012 23:13

bilder från gårdagens festligheter!

idag mådde jag jättebra...


       



Bästa mammsen fixade lite jordgubb's :

    

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards