maria-madeleine

Alla inlägg under mars 2012

Av Madeleine - 16 mars 2012 08:03

Jag hatar fredagar i skolan av hela mitt hjärta!

Har en aslång Italienskalektion i slutet av dagen... Fast det kuliga? är att vi fick sovmorgon idag eftersom att våran lärare ska bort och sen ska vi bara typ kolla på film under dagen, så då kan jag sova lite mer! haha

Efter det ska jag skynda mig hem & fixa till mig lite inför kvällens fieeesta!



 

Av Madeleine - 15 mars 2012 22:04

10 sanningar om mig :


1. Jag har en liten obehaglig fobi för fötter. (Om dom inte är riktigt fräscha)

2. Tån brevid min stortå är IBLAND lite längre än stortån! bra förklaring? haha

3. Jag gnisslar tänder i sömnen.

4. Jag är en kvarts Italiensk, alltså min farfar är en Italiano

5. Jag har varit i 11 olika länder & flera gånger på samma ställen (ifall jag har räknat rätt).

6. Jag ogillar oftast att prata i telefon.

7. Jag har alltid velat ha en bögkompis som jag kan shoppa med. (kollat för mycket på Desperate Housewives).

8. Jag är beroende av bodylotion med kokoslukt!

9. Om jag någonsin gör en tatuering så ska jag tatuera in mitt efternamn på vristen. (har alltid velat det)

10. NU SKA JAG SOVA!



 


,

Av Madeleine - 15 mars 2012 21:26

 
Av Madeleine - 15 mars 2012 18:45

fyfan tog på mig mössa och drog upp kanterna så jag skulle se lite cool ut på lektionen.. & vad får man se om inte en fin foundationrand på hela insidan.. nice bruden!

Annars har dagen varit som en helt vanlig torsdag där det inte har hänt särskilt mycket alls.. öh



GALET snygg ;

haha 

  sexi mama Mikaela!  

  sen köpte vi jordgubbar för 10 :-  NICE !

Av Madeleine - 14 mars 2012 21:49

Nu har det bokats resa till Fuerteventura på höstlovet, ett tag kvar med ska bli så sjukt nice!


Grazie nonna ♥



 

Av Madeleine - 14 mars 2012 20:18

Denna onsdag kunde inte ha blivit mycket bättre! Hur lugn som helst och kvällen avslutades med ett massagebad, snacka om att jag behövde det... har aldrig haft såhär ont i armarna förut, känner mig ju som en robot när jag vaknar på mornarna pga den där idrottslektionen! haha..



 

Av Madeleine - 14 mars 2012 16:14

Nationella provet vi hade idag gick bra! Efter det så åkte jag och Ida hem till mig och bara chillade och kollade på ''Den sista dokusåpan'' och åt glass (girlstuff's)



   

Av Madeleine - 13 mars 2012 21:29

haha vissa saker är så underbart random!



           

 

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards