maria-madeleine

Alla inlägg under mars 2012

Av Madeleine - 7 mars 2012 00:15

Usch skolan är verkligen förjävlig just nu. Har så sjukt mycket att göra och är helt jäkla förvirrad. Hoppas att jag ''springer in i väggen'', skulle va fett me nice... not!


  • Matteprov
  • Italienskaprov
  • Manusplugg
  • Scenisk produktionsarbete
  • Läsa en svensk bok
  • Läsa en engelsk bok

OJ NU MÅSTE JAG KANSKE KLONA MIG OCKSÅ... GREAT !


fml . hihi


Men jag belönade iaf mig själv med en tv kväll eftersom att det är första avsnittet på sista säsongen av DH & det nya programet ''Den sista dokusåpan'' började!

Båda va fett bra, haha


   

Av Madeleine - 5 mars 2012 20:01

Bildbomb från skidresan med skolan!


                                 

.

Av Madeleine - 4 mars 2012 23:28

Tänkte köra på samma frågegrej som jag hittade på en annan blogg jag följer :)


 

 

SENASTE:
1. Dryck: vatten
2. Telefonsamtalet: mitt hemm
3. SMS: Sofia
HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: japp
7. Älskar du någon just nu: många !
8. Varit kär: ja
9. Förlorat någon speciell person: ja tyvärr
10. Varit deprimerad: men ja
11. Varit så trött att du somnat sittandes: nej
DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. Rosa
13. Svart
14. Guld
I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Ja
16. Fått ditt hjärta krossat: nej
17. Skrattat så att du har börjat gråta: absolut
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: njee, tror ej det
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja verkligen
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja, men kanske inte skitsnack precis.. hoppas inte
21. Kysst en kompis: haha ja



BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: använder inte min msn längre
23. Hur många barn vill du ha i framtiden: många, haha
24. Har du några husdjur: nej, inte nu
25. Vill du ändra ditt namn: nej, är ganska nöjd
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: fyllde år...
27. Vilken tid vaknade du idag: runt 14.00, haha
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Låg och kollade film
29. Någonting som du längtar till: jaa massa .. bla sommaren
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: skulle vilja bli smart? haha
32. Vad lyssnar du på just nu: tystnaden
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: har jag säkert
34. Vad gör dig irriterad just nu: att jag har matteprov på torsdag
OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Madeleine
37. Singel/upptagen: singel, men ''inte tillgänglig''
38. Stjärntecken: Skorpion
39. Kille eller tjej: tjej
40. Grundskola: Ådalskolan/Eneskolan
41. Gymnasie: Wendela Hebbegymnasiet
42. Högskola: -
43. Hårfärg: brunett
44. Långt eller kort: långt
45. Längd: 169 tror jag
46. Vad gillar du gällande dig själv: att jag är så himla rolig! ha ha ha
47. Piercings: Naveln
48. Tattoos: nej
49. Höger eller vänster: höger



DIN FÖRSTA:
51. Operation: - ingen
52. Piercing: navel för cirka två år sen
53. Tatueringen: ingen
54. Bästa vän: Sofia
55. Sporten du spelade: Fotboll
56. Husdjur: Kanin
57. Vaccination du minns: Ingenaning
58. handladet: öh?
60. Alkohol du drack: det kanske va när man smakade öl. vet ej?



JUST NU:
61. Äter du: ingenting
62. Dricker du: ingenting
63. Är du på väg att: somna
64. Lyssnar du på: tystnaden
65. Väntar du på: morgonen
DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: yes
67. Vill du gifta dig: ja det tror jag
68. Karriär i åtanke: skådespelerska
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: ögon
70. Kramar eller pussar: pussar
71. Kortare eller längre: längre
72. Yngre eller äldre: äldre
73. Romantisk eller spontan: Romantisk
74. Snygg mage eller snygga armar: bååååååda ffs !
75. Tatueringar eller piercingar: tatueringar
76. Känslig eller inte: lite av båda
77. Ragg eller förhållande: förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: inget  ?



HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: njaa, vet inte om man ska kalla det främling riktigt
80. Gjort något sjukt spontant: säkert
81. Tappat glasögon eller linser: nej
82. Haft sex på första dejten: no
83. Krossat någons hjärta: inte vad jag vet
84. Har någon krossat ditt hjärta: nej inte särskillt
85. Har du blivit arresterad: nej
86. Dissat någon: japp
87. Gråtit när någon dött: ja
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Nej!
TROR DU PÅ:
89. Dig själv: oftast
90. Mirakel: njaa
91. Kärlek vid första ögonkastet: svår fråga, vet inte riktigt
92. Himlen: vet inte
93. Tomten: yes, love him
94. Att kyssas på första dejten: javisst
95. Änglar: nej
SVARA ÄRLIGT:
97. gråtigt på senaste tiden: Ja (sorgliga filmer), love them
98. är du lycklig: sådär
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Mina vänner & familjen
100. Att posta det här är din 100 sanning: Ja


 



 


Av Madeleine - 4 mars 2012 22:41

Snart kan jag börja blogga från min iPhone eftersom att bloggplatsen har fixat en app! Det kommer bli asbra, då får ni hänga med på mina olika turer, haha!


Som sagt så ska jag till Romme med skolan imorrn och det var igentligen så att Ida skulle med och hon skulle sovit hos mig idag.. men nu har hon åkt på något virus och kan inte komma imorrn. Så jäkla surt och synd om henne!

Jag kan inte beskriva hur otaggad jag blev när jag fick veta det eftersom vi åkte förra året och hade planerat och pratat om det här så länge! Men det är tur att Kellie ska med för då kommer det bli jättekul iaf! Det positiva är att det blir mer plats till oss i bussen.. (vi ska ta platserna längst bak så vi kan sova), haha! Sen ska vi äta massa godis och digga till min goa musik.. haha!


Snart ska jag sova! se ya



Av Madeleine - 4 mars 2012 13:19

Hejsan! Jag vaknade för en stund sen... fan har vänt på dygnet helt!


Jag hade tänkt passa på att plugga lite matte nu när jag är ensam hemma... usch (hate it).

Sen så ska jag paaaaacka för imorrn ska skolan till Romme över dagen!!! Kommer bli sjukt skoj precis som förra året!

Ida ska sova här och så drar vi tillsammans till Södertälje klockan 5 .... ööh!


    

Av Madeleine - 3 mars 2012 19:48

- chill kvällsunderhållning



 

Av Madeleine - 3 mars 2012 19:43

 

Av Madeleine - 3 mars 2012 14:54

                            


- tack för igår partypeople !

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards