maria-madeleine

Alla inlägg under februari 2014

Av Madeleine - 7 februari 2014 10:41

Nu har klassen valt pjäs inför våren! Det blev "Mästaren & Margarita", den är helt crazy!
Nu sitter vi och läser igenom hela, kommer ta tid!

Av Madeleine - 6 februari 2014 18:08








Här kan vi snacka Biggest Loser.

Vafan hände där? Som jag har fattat det så är det här årets vinnare av Amerikanska showen. 

Alla även coacherna blev chockade av oro och tycker hon var alldeless för smal. 


Vet inte vad jag ska tycka. Det är en jävligt stor summa pengar man vinner, men hon ser lite benig ut...


 

Av Madeleine - 5 februari 2014 22:23

Det värsta, eller det kanske inte är så dåligt, är att sen jag börjat träna har jag fått sån jävla apptit, asså jag är hungrig hela tiden och det känns ibland inte som att det kan mättas. Äter nyttigt då när jag är sugen men jag behöver rejäla portioner för att mättas ordentligt. Haha, känner mig som ett monster ibland. 




 

Av Madeleine - 5 februari 2014 19:39

Idag gjorde jag och Ida lite finare middag än i vanliga fall!
Blev fläskfilé med potatis och rotfrukter i ugnen! Riktigt gott!

Av Madeleine - 4 februari 2014 18:15

På väg till Dramaten för att gå och se en föreställning med klassen. Har hört att föreställningen är bra, så hoppas på det!

Av Madeleine - 4 februari 2014 12:04

Idag har skolan haft volleybollturnering på Bosön! Så jäkla sjukt kul!
Tråkigt dock att bara vi var tre stucken från min klass då de andra bangade, haha..
Men vi fick ihop ett riktigt gött lag ändå och lyckades komma på andraplats av fyra tävlande lag. Vann gjorde såklart lärarlaget, haha, men dom va grymma!

Av Madeleine - 3 februari 2014 19:38

Ett kvällspass blir det nu.. Skönt!
Hoppas på en riktig träningsvärk

Av Madeleine - 3 februari 2014 19:00

Tog en tur själv på stan idag efter skolan. Blev sugen att dra till Lagerhaus och se vad de hade att erbjuda. Köpte en hel del grejer. Ljus och annat!

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards