maria-madeleine

Alla inlägg under februari 2014

Av Madeleine - 23 februari 2014 22:11

Jag känner just nu att jag så himla gärna skulle vilja ha en hund. 

Så fina 


               

Av Madeleine - 23 februari 2014 01:45

Ikväll har vi firat Raquel som fyllde 20 hela år! Det var en riktigt trevlig kväll måste jag säga.
Nu ska jag sova riktigt länge och sedan åka till jobbet imorgon.

God natt på er läsare!

Ssk

Av Madeleine - 21 februari 2014 22:03

Var och kollade på hockeymatch efter vi ätit ute i Järna. Ssk-Luleå och vi vann såklart!
Sofias kille spelar så vi gjorde henne sällskap när hon skulle kolla matchen. Var trevligt men kallt!

Av Madeleine - 21 februari 2014 19:50

Invigde nya resturangen i Järna med vännerna Sofia och Miranda.
Goda burgare!

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Madeleine - 21 februari 2014 09:34

Just nu har vi besök av en kvinna som jobbar som Sjukhusclown. Så himla intressant och kul! Det här är verkligen något jag skulle vilja prova på, men samtidigt verkar det lite läskigt. Man vet aldrig vad man kommer in i för situationer och så.
Men riktigt bra föreläsning eller var man ska kalla det

Av Madeleine - 20 februari 2014 21:46

Kollar på det programmet på tv just nu och blir så himla upprörd. Asså det är hemskt att det ska få gå så lång med folk som missköter sina djur.

Asså det är gårdar med tex kor och får som har det skithemskt och man kan ju bara tänka sig hur länge det där har hållt på. En sån människa ska inte få ha gård med djur. 

Och folk men katter och hundar som lever under hemska förhållanden. 


Varning för starka bilder.





     

Av Madeleine - 20 februari 2014 18:21

Idag har jag varit på Yoga för första gången. Matildas syster som är instruktör var här på besök och hade en lektion med oss. Det var jätteskönt faktiskt!

Sen var jag på dans med Lidia uppe i skolan, var också kul!
En rörlig dag om man säger så

Av Madeleine - 20 februari 2014 11:49

Jag orkar inte med mer snö!!

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards