maria-madeleine

Alla inlägg under januari 2011

Av Madeleine - 13 januari 2011 15:55

BrOwn

 

Kommer ni ihåg när jag var såhär brunhårig ? Det är typ lite mörkare än min vanliga hårfärg.

Ska jag skaffa så igen?

 

  

Av Madeleine - 13 januari 2011 13:54

Nicole

 

här är en FET länk till Lilium.

Följ hennes blogg med fotografering & allmänt sjuka saker !

 

  

Av Madeleine - 13 januari 2011 09:58

MEN !?

 

Godmorgon!

Jag har haft sovmorgon idag & det var ju sköönt.....?

När jag skulle dra te bussen så messade Ida & skrev att hon var sjuk, så hon kom inte till skolan.

Så jag fick åka själv & somnade till & från på bussen !!

Nu sitter jag på datorkunskapen som jag typ alltid gör när jag bloggar ifrån skolan, men det är ett MÅSTE!

 

Ha det bra, vi hörs ikväll !

Av Madeleine - 12 januari 2011 08:49

DATORKUNSKAP...

 

Nu sitter jag i datorkunskapssalen & har engelska & jobbar på min powerpoint om ''Street children in South Africa''.

 

Ikväll ska klassen & kolla på ''Djungelboken''.

Rooooooooooligt !

 

HA DET BRA!

Av Madeleine - 11 januari 2011 19:47

Trötter...

 

Jag har varit jätteseg & trött idag. Typ öm i hela kroppen så jag tänkte typ gå & lägga mig nu så att jag överlever morgondagen!

 

Så tyvärr blir det inge mer blogga idag, men det är inte mitt fel :(

 

Ida, Nicole, Jag & Cilla !  

Av Madeleine - 11 januari 2011 09:02

Svenska A

 

Just nu sitter jag på svenskalektion & har ingenting att göra! Haha, jag är så bra så att jag är klar med allt. Nej men det är kul & lätt med svenska så då kan man ju lika gärna lägga en timme på att göra sina arbeten. Jag har ett arbete kvar som jag ska göra ikväll. Ett repotage om min pappa & hans jobb, huhu.

 

Imorgon ska klassen & se Djungelboken i Stockholm på kulturhuset.

 

vafan ? :o  

Av Madeleine - 10 januari 2011 20:11

Skolstart..

 

Idag var det första dagens i skolan efter lovet & det dök upp ett oväntat prov i engelska som gick skitbra iaf, haha, så det var ju skönt! Jag ska höja mig så mycket som möjligt i engelska för det är ju så lätt om man väl bryr sig om att plugga eller iaf läsa.

 

Efter skolan drog jag & Nicole på en fika & sen kom Sofia, så åkte vi hem till Järna tillsammans.

 

Nu har jag pluggat matte i ngn timme & det blir väl TVn ikväll antar jag ;)

 

inge smink, jaooo

 

 

dagens låt till alla hatare !


Av Madeleine - 9 januari 2011 17:47

Outfit & facelook.

 

     

Klänning från JC

Halsband från UR&PENN

Klocka JET SET

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards