maria-madeleine

Alla inlägg under januari 2011

Av Madeleine - 3 januari 2011 16:30

 hahaha, soooo maddelutten humor !

 

MEEEEEEEEEEEEEN !

Av Madeleine - 3 januari 2011 16:20

Roligt besked

 

Jag fick ett besked om att jag ska vara med i Maria Wern serien på onsdag. Jag hade ju sökt & nu hörde dom av sig & sa att jag + två kompisar fick komma.

Det ska bli kul... det är ju min första gången.

 

Önska mig lycka till & hoppas att ni ser mig i rutan , höhö!

 

  

Av Madeleine - 3 januari 2011 05:26

God morgon?

 

Seriöst? Jag gick & la mig klockan 00.00 & vaknade klockan 05.00 Det suger att vakna såhär tidigt när man har lov & jag kan inte somna om!!!

 

 Mamma är du nöjd nu när jag går upp i tid ???

 

 

ZZZZzzzz.... oj jag somnade till...

 

-------------------------------------------------------

 

Här är en bild på en skitsöt bikini som jag ska köpa eller beställa.

 

  

Av Madeleine - 3 januari 2011 00:11

Höppsan

 

min closet med lite Harry Potter tema !

 

  

Av Madeleine - 2 januari 2011 21:20

EGGS eller UGGs ?

 

Just nu håller jag på att göra en äggmacka .. mumms & sen ska jag dra mig till TVn för att se på Arn.

 

Här är outfiten som inte gick att ladda upp på nyår ;

 

      

 

 


 

 

 


Av Madeleine - 2 januari 2011 17:40

Jag orkar inte ...

 

Jag ligger i sängen & kollar på TV , men jag orkar inte resa mig ur sängen... snart ska jag liksom duscha & sen får jag se vad som händer men man orkar ju inte göra något innan dess, haha.

Jag tror att kvällens schema blir såhär ;

 

  • Duscha
  • Torka håret
  • Platta håret
  • Ta på mig kläder & fixa till mig lite
  • Kanske kolla ifall någon vill dra ut
  • Lägga sig i soffan blir min reservplan.... hihi

 

Av Madeleine - 2 januari 2011 16:53

Hejsan svejsan kokosnöten där!

 

Vad har ni gjort idag ? 

Jag har sovit & det har varit skönt med onödigt!

Jag fattar inte hur jag inte kan vakna? Jag har ett alarm klockan 6 & ett annat klockan 9... båda är på högst volym men jag vaknar ffs inte! 

 

Vad ska man göra liksom ?????

 

 

        

 


Av Madeleine - 1 januari 2011 21:05

Fångarna

 

Jag sitter & kollar på fångarna på fortet som suger just nu. Bloggarna åkte ut & kvar står ''the bitches 40+arna'' haha! Nej men jag hatar Regina just nu. SKANDAL !

Jajaj, dagens ungdomar är iaf BÄST !

 

  

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards