maria-madeleine

Alla inlägg under juli 2010

Av Madeleine - 3 juli 2010 21:41

28 SAKER VI KVINNOR TYCKER ATT NI MÄN BORDE VETA:


1. Ljug inte för oss, vi får ändå reda på sanningen.
2. Vi ogillar ”talking dirty” precis lika mycket som du gillar att lyssna på det.
3. Säg inte att du förstår, när du inte förstår ett dugg.
4. Vi tjejer är småaktiga, det får du leva med.
5. Du har inte PMS, sluta låtsas som om du vet vad det innebär.
6. Att säga något rart kanske räddar ditt skinn. Att GÖRA något rart räddar dittt skinn – varje gång.
7. Om du talar om hur det är att vara välutrustad, vet vi att du inte är det.
8. Storleken har VISST betydelse.
9. Vi gillar inte när du spelar Mr Big, däremot gillar vi när du ÄR Mr Big.
10. Ett ljudsystem i din bil imponerar bara på grabbarna – inte oss.
11. Det spelar ingen roll vad du säger, din förra flickvän är en slyna.
12. Det är bra att vara känslig – ibland.
13. Om du har gjort fel, eller om du inte har gjort fel – be om ursäkt.
14. Var lite påhittig, bio och/eller en middag ger dig inte alltid det du vill ha!
15. Vi har dåligt självförtroende av naturen, vi kan inte hjälpa det.
16. Modepolisen finns VISST! Och han ser oss…
17. Be ossi nte om en avsugning, om du är snäll kanske du får en ändå.
18. Vi är inte det minsta intresserade av monstertruckar, hifi-system, paintball eller något annat som du och dina kompisar snackar om.
19. Vi måste få kramar och pussar varje gång vi ber om det – och även när vi inte ber om det.
20. Vi rakar inte benen varje dag, det är nåt du får vänja dig vid.
21. Slå inte vad om oss, vi får alltid reda på det.
22. Raka dig! Oavsett hur fräckt du själv tycker att det är med tredagars – vi hatar det.
23. Även om du tycker det är coolt att rapa, fisa och låta kroppen utbrista i olika ljud, så ÄR det inte det.
24. Jämför inte våra bröst med Pamela Andersons, hennes är ju FEJK!
25. vi är vackra i grunden, men lite smink hjälper till ytterligare.
26. Vi kommer alltid att tycka att vi är överviktiga, så spela med och säg att vi inte är det.
27. Du kan träffa korgen i basket, göra mål i fotboll, putta en golfboll från åtta meter och smasha en pingisboll – varför i hela friden kan du inte kissa i toaletten?
28. Viktigast avallt: vi har alltid rätt. Glöm aldrig det.

Av Madeleine - 3 juli 2010 17:59

Snart ska jag dra ner en trappa och äta dagens middag som blir räkfrossa.. mumms säger jag bara! (Jag är ett fan av skaldjur).

Just nu är vi ju i Halmstad och imorgon bär det av till Ullared. Man blir ju fan förbannad ifall dom inte filmar, haha (ironi) !


Jag har varit och shoppat lite kläder ifrån Gina Tricot (det var ju stor REA, och pappa betalade), Heaven!


Jag bloggar nog mer ikväll men nu ska jag kila ner, Bye bye.


  


Ena nya tröjan med smyckade axlar!  




Av Madeleine - 2 juli 2010 14:17

Nu är vi framme på hotellet i Helsingborg och man blir ju fett glad när det är gratis internet !

Ikväll ska vi på resturang så man får väl se till att hitta på något att göra nu...



  

Av Madeleine - 1 juli 2010 22:13

Kvällens härliga och goda middag med farfars tomatsallad till var perfekt till denna varma sommarkväll!

Det kanske är dags att gå och dejta kudden om någon timme eftersom att det bär av till Helsingborg redan imorgon.... något jag ser fram emot väldigt mycket!


  

Av Madeleine - 1 juli 2010 19:20

Bra låt och bra video!

Jag knarkade den här låten hela vägen till Öland... dessutom lärde jag min bror den, haha !


Av Madeleine - 1 juli 2010 18:45

Nu är vi framme på sköna Öland i sommarstugan, fast vi stannar ju bara den här natten.

Jag funderar på att ta en tur med moppen och kolla läget... det kanske är några kalvar ute eller något sånt!


Farfar välkomnade  oss med goda Ölandsjordgubbar!


      

Av Madeleine - 1 juli 2010 18:41

Resan hit var inte rolig men ni ska få se lite bilder som jag roade mig med att ta!


Såhär snygg var jag under resan ;) haha (skoja)

  Skillnaden på mig och min bror !

Moppen och fyrhjulingen ska självklart med !        

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards