maria-madeleine

Alla inlägg under juli 2010

Av Madeleine - 7 juli 2010 19:55

Nu kan ni lyssna på Kissies nya låt på min blogg, hehe...

Hur dålig som helst... menmen, bedöm själva!

Det ända hon typ sjunger i låten är ju  ;

''that's what i need you for''


Jag blev tipsad av emmibaby :) <3

'


  

Av Madeleine - 7 juli 2010 16:59

Hejsan kära bloggläsare


Nu är det så att jag söker en person som kan göra eller känner någon som kan göra en header/design till mig ?! Som ni vet så har jag ju bytt flera gånger och är nu trött på det och vill hitta någon rosa perfekt, haha!

Jag lovar att jag länkar dig ifall du hjälper mig!


     

Av Madeleine - 7 juli 2010 16:34

Solen pressar ur mig svett och då menar jag verkligen pressar!  Det är skit varmt. Jag låg nyss på studsmattan och solade och det var skönt men väldigt jobbigt måste jag säga.

Imorgon kommer Marcus kompis till våran stuga och då blir det beachen antar jag, men det är soft det också.

Idag ska mamma och pappa äta kroppkakor och då typ spyr jag! Det är vidrigt och dom har beställt en till mig. Man ska äta dom med sylt och grädde och jag kommer typ dränka min för att få bort smaken, haha!


    

fyfan va ofräscht ...


Av Madeleine - 6 juli 2010 23:38

  

   Småbröder   (ibland inte) haha!

  Bästavänner som alltid ställer upp! 

   Is .... jag är en isälskare!

 

 Fult väder på sommaren!

  Håriga ben, armhålor och ****** , hahah!

Hemlighetsfulla vänner ...          

Av Madeleine - 6 juli 2010 23:14

Det har varit en jättebra dag men nu är jag trött så nu ska jag gå och dejta kudden  


  

Av Madeleine - 6 juli 2010 19:48

hej !

Idag har vädret varit sådär här på Öland... Vi kunde inte åka till bechen så vi åkte in till Borgholm och shoppade istället, men det var kul ändå. Jag köpte ett par vita leggings för bara 49 kr (ord pris, 149 :- ) och sen lite bakprylar och en ny dvd film.

Nu ska jag dra till TVn och kolla på ''Allsång på skansen'' och äta lite ostbricka till det, mumms!


  

Av Madeleine - 5 juli 2010 15:48

Idag har vi varit och badat i Köpingsvik och det är ju mysigt som vanligt. De hade byggt en ny brygga och på torsdag är det invigning av baren som ligger ute på bryggan ;)


Förresten, JAG såg Bolibompa Sara (supersnällaSilversara) i vattnet, eller asso jag gick förbi henne och hennes små pojkar, haha!

Coolt som fan, eller ? hahaha ....


  



Av Madeleine - 4 juli 2010 21:40

Hej!

Nu är vi tillbaks på Öland för att stanna i cirka en vecka!

Tidigare idag var vi och besökte Ullared och det var fan kul , eller asso det blev ganska mycket shopping... Jag har en lista vad ungefär vad jag köpte till min själv. Fast sen köpte ju mamma och pappa saker till hela familjen också.


mina prylar ;


Spets leggings.

Laptop skin.

Pensel till ögonskugga.

Foundationkuddar.

2 par trosor.

2 par strumpor.

Isformar (beroende).

Muffinsformar.

Plånbok.

Skärp.

Skor.



  Invigde mina nya skor ;) Skit snygga !   Den var lite förliten på kanterna, men whatever ?   



  

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards