maria-madeleine

Alla inlägg under mars 2010

Av Madeleine - 21 mars 2010 14:45

  muuums !!


    


  

Av Madeleine - 21 mars 2010 14:19

God morgon bloggläsare!

Jag vaknade upp hos Sofia och nu sitter/ligger vi och kollar på ''familjen annorlunda''. Det är riktigt kul , haha.

Vi väntar också på Ronja som kommer över med massor sushi. Det är skit gott, fast jag verkar vara den enda som tycker det, höhö.

Ha en fortsatt bra dag så hörs vi sen!


  


 

Bilder ifrån igår, haha :)   

Av Madeleine - 20 mars 2010 11:44

God morgon!

Jag och Sofia vaknade för cirka en halvtimme sen och det var skit varmt i mitt lilla rum.

Fast det possitva är att det är 7 grader ute! Det börjar alltså bli vår ;)


  


    

Av Madeleine - 20 mars 2010 00:05

Jag och Sofia ligger och kollar på Romeo och Julia.

Den är bra, så nu ska jag göra sista inlägget och sen fokusera på filmen.


GOD NATT !


  



Av Madeleine - 19 mars 2010 23:57

Jag har märkt att många av mina kompisar har skaffat eller bytt till bloggplatsen.se och det är ju ganska kul. hehe.

Jag tycker nämligen att blogg.se är ganska komplicerat och jag orkar inte med det ;)

Nu trivs jag på bloggagratis (som det hette förrut) hehe.


  


Av Madeleine - 19 mars 2010 23:03

Idag har det varit en helgalen dag! haha

Först skola och vi kollade på film hela eftermiddgen. Sen Södertälje med Sofia och vi shoppade lite + sprang runt (y)

Sen drog vi till Hamn och skulle köpa godis + energy drink på Willys.

Förresten, när tåget började åka så skrek jag  : HÅLL I ER!!

HAHAH , det hööörde nog dom flesta... men lite skoj ska man väl få ha ?


                               



 

Den nya ''inne'' jackan.

So maddelutten style ;)

  


Av Madeleine - 18 mars 2010 19:45

Här kommen jag med lite kvällstips för fin hy och annat gulligt.


Jag har under en längre period använd en produkt som heter:

 ''Nivea Visage Young''. Jag har slarvat lite med att använda den, men när jag väl gör det så känner man verkligen skillnad i hyn och krämen/rengöringen är till för att motverka orenheter som finnar i huden. Man ska använda produkten regelbundet som tillexempel innan du går och lägger dig på kvällen.

Jag lovar att du kommer att få ett fint resultat.


Jag använder produkten i mitten till vänster!


Nästa produkt som jag köpte här om dagen och ska tipsa är om är är foundation som heter ''Lóreal paris infallible''. Den är jätte bra om man applicerar rätt och man ser naturlig ut. Jag brukar inte använda så mycket av den. Jag tar bara på täckstift på dom grövre ställena + foundation.

Jag tycker inte att ni ska applicera på eran foundation med fingrarna, utan köp istället en ordentlig ''svamp''.

  

Av Madeleine - 18 mars 2010 19:16

Jag hade lite kul i allt det tråkiga, haha


   

           

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards