maria-madeleine

Alla inlägg under mars 2010

Av Madeleine - 23 mars 2010 15:43

GRATTIS PÅ SEXTON ÅRS DAGEN RONJA NORDBLOM!!


  


Gå in och kolla på hennes blogg ;)


http://ronjanordblom.bloggplatsen.se/


Av Madeleine - 23 mars 2010 15:23

I skolan håller vi nior på med en tävling/vårutställning. Temat är kärlek och det tycker jag är ganska svårt eftersom att jag inte är den bästa på att rita...

men jag gjorde mitt bästa och hittils ser väl bilden OKEJ ut, höhö


Fast det där är inte den nuvarande bilden eftersom att jag har byggt på den mycket mer nu.. hahah !!

  

Av Madeleine - 22 mars 2010 20:45

Det här gör mig sommar och shopping-sugen!!



Längtar tills jag får pengar ;)  

Av Madeleine - 22 mars 2010 20:32

Idag var det supergod mat som hela den Italienska familjen gjorde tillsammans!

Pizza a la Marino, höhö!


Mumsiga ingredienser !! 


     

Av Madeleine - 22 mars 2010 20:26

Jag vill bara säga att jag har varit skit duktig och pluggat i flera timmar nu!

Äntligen efter 3 timmars slit så är jag klar för den här dagen.

Jag har bara MVG uppgifterna kvar ;)

Nu ska jag ta mig ett glas vatten och sätta mig i soffan och vänta in

 ''Svenska hollywoodfruar'', höhö!


   

Det här är jag ! haha  

Av Madeleine - 22 mars 2010 11:13

Hejsan!!

Nu sitter jag i skolan med Malin, Ronja, Elin och Emelie och vi har precis ätit spypasta! muahaha

Jag ska plugga när jag kommer hem och sen ha en bloggkväll tror jag, höhö!


  

Av Madeleine - 21 mars 2010 18:52

Quizme.se


Jaaa, det var ju kul, höhö


Jag kan lagom mycket om honom !

Av Madeleine - 21 mars 2010 18:15

Det här är the blog of my life .. höhö, och just nu orkar jag inte göra någonting... inte ens äta, för det är jobbigt tycker jag!

Jag tycker också att det är tråkigt att Sofia har tagit bort sin blogg... men hon orkade helt enklelt inte :)


Jag sitter här med en cesarsallad bredvid mig, men den luktar bara äckligt... så det är inte kul!

Jag har ätit massor under helgen med Sofia så det är inte så konstigt att jag inte är hungrig nu..

Snart ska jag hoppa in i en varm dusch. Det har jag längtat efter hela dagen.  



Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards