maria-madeleine

Alla inlägg under februari 2010

Av Madeleine - 15 februari 2010 20:15

Jag ger super mycket kärlek till min manboy Erik Saade  


Den här låten som Erik Saade sjöng var sjukt bra alltså. Den har verkligen stora chanser att vinna melodifestivalen 2010.... och kan också klara sig bra i Eurovision, tror jag.

manboy, manboy you can call me manboy....

 

  

 

You've got the looks
You've got the beauty inside
You've got the looks
That money can't buy
You want to live
Like all the stars on tv
You wanna love
With someone like me

Gimme love, gimme love
And don't go
Gimme love, gimme gimme love

Manboy, manboy
You can call me manboy
I don't care
I'll show you how to love
There's no halo 'round my head
No, there's no angels here
Manboy, manboy
You can call me manboy
Oh oh oh oh
Manboy

You're gonna see
You're gonna know what I mean
'Cause I am more
Than you believe
I know they're strong
The feelings I have for you
I know they're strong
I'll show they are true

Gimme love, gimme love
And don't go
Gimme love, gimme gimme love

Manboy, manboy
You can call me manboy
I don't care
I'll show you how to love
There's no halo 'round my head
No, there's no angels here
Manboy, manboy
You can call me manboy
Oh oh oh oh
Manboy

Oh oh oh oh
Manboy, manboy
You can call me manboy
Oh oh oh oh

Manboy, manboy
You can call me manboy
I don't care
I'll show you how to love
There's no halo 'round my head
No, there's no angels here
Manboy, manboy
You can call me manboy
Oh

Av Madeleine - 15 februari 2010 18:38

Jag slarvade jätte mycket när jag skulle sätta på mina lösnaglar i lördags.. så jag tog bort dom igår. Även jag kan göra misstag, haha!!

Jag saknar dom jätte mycket, men jag ska köpa nya typ snart.  


  

Av Madeleine - 15 februari 2010 18:36

Den här ''vitamin drickan'' är typ skit god! Brukar köpa den när jag är i Stockholm.. det är liksom jätte gott.

Favorit smaken är såklart Äpple!


  


Av Madeleine - 15 februari 2010 18:30

Hej allihoppa !!

Jag medverkar självklart i en av Fokis tävlingar igen. Den här gången handlar det om att man kan vinna en eller två jätte söta T-shirts. Jag har såklart valt ut en som jag gillar skarp och jag skulle bli otroligt glad ifall jag var en av de tre vinnarna!   

Jag valde just den T-shirten bara för att jag helt enkelt tyckte att den var lite rolig och helt enkelt jätte söt/cool. Det som står på T-shirten kanske inte passar in på just mig Det får nog dom som känner mig helt enkelt avgöra, haha.

P.s Jag har storlek ''S'' i tröjor.


Jag tänkte länka till både T-shirten och Foki.


http://fokis.se/

http://www.phoenixtshirt.com/sv/articles/2.19.2260/cute-when-im-angry-hello-kitty-t-shirt


  



Av Madeleine - 15 februari 2010 18:17

Hej !

Idag var det första skoldagen för den här veckan. Det var ganska lungt och kul på engelskan.

Skolmaten suger såklart. Jag menar vem kan bjuda på flottig korv och torra ägghalvor?  Jag svälter hellre mig själv än äter skolmaten... hahaha skoja bara !!


Här kommer lite bilder ifrån skoldagen :


  Sofia lekte på Engelska lektionen.!   Övning inför nationella provet i engelska.   Sofia is a real bitch ;)   

Det frästande skolmaten !!!!

Av Madeleine - 14 februari 2010 16:27

Titta vad väldens snällaste pappa hade med hem till mig idag !!  


  Eller hur ser jag söt ut ? ;) hahahah !

     

Av Madeleine - 14 februari 2010 15:34

Det är så grymt skönt med ansiktsmask.. jag just nu har jag en med jordgubb och grädde som luktar supergott tycker jag. Jag känner att det börjar stelna i ansiktet nu. Dags att ta bort den om cirka tjugo minuter.

Jag fattar inte varför killar inte använder ansiktmask... visst det kanske är en tjejgrej, men killarna vill väl också vara fina i ansiktet med fin hy, eller? haha

KILLAR, BÖRJA ANVÄND ANSIKTSMASK FFS !! hahahaha.


  

Av Madeleine - 14 februari 2010 15:15

Dagens planering :


  • Klä på mig normala kläder.
  • Ansiktsmask.
  • Fixa naglarna.
  • Fixa håret.
  • Sminka mig.
  • Plugga.
  • Vila.

Tycker ni inte att det låter ganska skönt ?


     

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards