maria-madeleine

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Madeleine - 16 februari 2010 21:26

Jag får ha den här bloggdesignen tills jag kommer på något bättre ....

Av Madeleine - 16 februari 2010 20:28

Vilka starka minnen jag har ifrån den här låten.

När jag gick i trean var jag med i skolans ''småstjärnorna'' och uppträde med tre kompisar. Vi mimade och dansade till låten ''rosa helikopter''. Vi kom på tredjeplats, men tjejerna som vann körde med denna låt som heter ''Caramelldansen''. En väldigt härlig låt som man blir fett taggad av !!

  


Av Madeleine - 16 februari 2010 20:07

Jag har precis duschat och nu sitter jag och tjockar mig med en god semla.

Asso jag är jätte glad för att jag och mamma har beställt lite kläder. Eller det var jag som beställde och hon betalade, haha. Världens snällaste mamma  


Imorgon är det nationella prov och jag är faktisk inte så jätte nervös men vi får väl se hur det går.

Idag har jag faktiskt också pluggat till SO provet på torsdag också..visst är jag duktig? 


  

Av Madeleine - 16 februari 2010 13:17

I sommar kommer det att vara mycket randiga kläder.. (sjömans outfit)

Jag fick min FRIDA tidning idag så jag ska nog kolla igenom mode sidorna. Det är alltid lärorikt.

Jag har kollat runt lite på hemsidor och det här är kläder som frästar mig att shoppa :


  

Av Madeleine - 16 februari 2010 11:23

Jag är så uttråkad så jag gick upp och kladdade på några lager smink sen var det bara på med webcameran. Kalla inte det för ''fjortis'' för jag vet att ni också gör sånt  

Det är jätte skönt att kunna sätta på grå webcam för då ser man sådär normalt sminkad ut. Jag skulle önska att man kunde ändra världen till svart/vit när man har sina bad-face days, haha.

   

        

Av Madeleine - 16 februari 2010 10:40

Vad tycks om min nya rosa bloggdesign? hhaha

Jag säger bara.... ROSA POWER!

  


Av Madeleine - 16 februari 2010 10:15

Jag vill ha en chiuaua grymt mycket !!

Se bara så söta dom är, den skulle passa perfekt till mig.


      <-- har den ögoninflamation? hahaha

Av Madeleine - 16 februari 2010 09:15

God morgon!


Jag ligger i soffan med min fina bloggdator. Nu undrar ni säkert varför jag är hemma och inte i skolan. Det är för att när jag vaknade imorse hade jag en sån fruktansvärd huvudvärk och då tyckte jag att det var bäst att stanna hemma och vila upp mig inför de nationella proven i engelska och matte imorgon.

Jag ska vara i samma grupp som Anton, Jeremi och Sofia. Jag är faktiskt väldigt nöjd att jag fick vara i den gruppen för alla är liksom smarta och lätta att arbeta med.

Vi kommer att börja skoldagen klockan 10.30 och sluta 12.30 , det är super skönt  


  


Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards