maria-madeleine

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Madeleine - 24 november 2009 22:20

God kväll!

Som ni ser så har jag gjort om min blogg lite. Inte så vackra bilder, men dom får duga sålänge Flört Imorgon ska jag gå till skolan, det var verkligen tråkigt hemma så jag tänker verkligen inte ligga kvar en dag till, även fast det var skönt.

Imorgon kanske jag ska åka upp med några tjejer till södertälje efter skolan.. det är nog bäst att jag gör det eftersom att jag måste kolla min piercing. Den ser jäkligt fin ut just nu, men man vet ju aldrig vad dom tycker.

Pappa sitter uppe vid TV:n så jag måste typ stänga av datorn när han går och lägger sig, men jag blogggar massa mer imorgon!


Puss Madde<3

Av Madeleine - 24 november 2009 18:13

Hejsan!

Jag vill informera alla att jag är deltagare i en tävling som Foki har på sin blogg! Det är en jätte rolig tävling där man tävlar om vilket smycke man skulle vilja ha ifrån Cocoo.se. Jag tycker absolut att ni också ska medverka i tävlingen!

Om jag skulle vara en av de tre vinnarna så skulle jag gärna vilja ha ett jätte gullig cupcake halsband. Jag bara älskar dom halsbanden!


Jag ska självklart länka både Foki och cocoo.se


http://fokis.se/

http://www.cocoo.se/


  

Av Madeleine - 24 november 2009 12:55

Här kommer en helt underbar låt, enligt mig!

Av Madeleine - 24 november 2009 12:41

Hejsan!

Idag har jag dåliga och jätte bra nyheter. De dåliga nyheterna är att jag ligger hemma med en fruktansvärd huvudvärk! Jag var ganska tjurig tills några kompisar smsade och berättade att jag och min bästavän Sofia blev valda luciakandidater ifrån våran klass!!!

Det går till så att varje klass ifrån 9an väljer ut två kandidater ifrån klassen som ska vara med i den stora lottdragningen, det är ganska tråkigt att man ska dra lott men det är tydligen folk som har blivit mobbade förut!Förvånad Men vadå mobbade? man tar ju inte åt sig ''luciamobbning'' hahahah !

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards