maria-madeleine

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Madeleine - 14 november 2009 21:27

Sitter hemma hos Sofia nu.. hon sminkar sig och jag väntar bara ....Förvånad

Antingen ska vi vara inne eller så går vi ut. Inte för att jag vet vad det finns att göra ute, men men.


Glöm inte att jag fyller 15 år om 2h och 30min !!


Puss Madde<3

Av Madeleine - 14 november 2009 15:47

Ikväll ska vi till min favorit restaurang i Stockholm.... vill inte berätta vad den heter, för det är ju endast mitt ställe!! haha nejdå, men jag kommer inte ihågFlört

Det kommer ju bli jätte kul, tycker jag. Pappa är och tränar nu, men vi ska väl åka när han kommer hem.


Trevlig kväll, Puss Madde<3

Av Madeleine - 14 november 2009 14:22

Jag hade tänkt färga håret.. igen! men problemet är att jag vet inte vilken färg. Vill bli blond.. men herregud det skulle jag inte passa i ! Det kanske skulle vara snyggt med brunt/svart som jag har haft förr.

Hårfärger jag har haft:

Blonda slingor.

Ljus brunt.

Ljus svart????

Rött.


Förslag?Kyss


Puss Madde<3


Av Madeleine - 14 november 2009 12:42

Heeey <3

Har precis ätit frukost med mina fina tjejer! Det var jätte kul igår tyckte jag lite galet bara men annars var allt fin fint :)

Vi vaknade nu på morgonen lite groggy men efter lite stärkande frukost är vi på topp igen :D


Idag är det min sista dag som fjortisgirl, kommer ABSOLUT inte sakna den tiden !!

Hoppas på många fina presenter i morgon, får se hur det blir ;)


Puss Madde<3



Av Madeleine - 14 november 2009 02:26

Nu kommer bilderna på mig och Silje Flört 

Ni får tycka vad ni vill, men vi hade iallafall kul <3333

Älskar dig tjejen!<33


      

Av Madeleine - 14 november 2009 00:18

ShaShaFlört

Sitter här med Sofia, Silje och Ronja och det är faktiskt jätte trevligt! Jag fick  jätte fina presenter som jag laddar upp bilder på sen!

Vi har ätit världens godaste pizza och massa gott snacks + energy drink. Just nu sitter Sofia och sminkar Silje... och Ronja typ sitter och halv sover i fotöljen.. hahah. Sofia ska hem snart och vi ska väl fortsätta det trevliga... det kommer massa ''fjortisbilder'' på Silje... och mig? *hehe* Underhållande?

Jag ska nog se om Ronja lever.... hahah.. ja det gjorde honTungan ute

Messar nog innan vi ska sova (om vi ska det) haha!


Puss Madde<3

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards