maria-madeleine

Alla inlägg under januari 2013

Av Madeleine - 4 januari 2013 15:32

Såklart ska jag blogga om detta, vafan trodde ni?! haha


Skottlossning i mitt ''hemland'' Södertälje. Inte så oväntat, nej. Jo oväntat, men inte förvånande!

Seriöst, vem fan rånar Marios guld (som jag hört att det var)? Ta piercingar, 2 för priset av 1.

Dessutom är butiken extremt liten, så det måste ju ha blivit ganska bökigt för dom där inne.


Hemskt med alla människor som var med om det och gick runt på stan. Skulle ha skitit ner mig om jag var där, så det var väl lika bra att jag låg hemma och sov.





   

Av Madeleine - 3 januari 2013 21:43

Köpte två par örhängen på rean, skitbilligt! Sen lite chaite och sminksvampar!

Av Madeleine - 3 januari 2013 13:50

Ytterligare lite shopping idag, fast den här gången med mamma.
Åt även lunch och tar en kaffe nu!

Av Madeleine - 2 januari 2013 23:43

         

Av Madeleine - 2 januari 2013 18:31

Är i stan med Sofia. Har shoppat massa goa saker och så åt vi en mysig middag på thaisoppa!

Nu blire bio och se Breaking Dawn

Av Madeleine - 1 januari 2013 22:36



I år kommer det att hända mycket, det kan jag lova er! 

För det första så har jag ju äntligen fyllt 18, så kommer kunna uppleva mycket mer saker, haha!

Jag kommer att skaffa körkort det här året. Förhoppningsvis nu i vår.

Jag ska även ta studenten och vet inte vart jag ska ta vägen efter det. Lär ju jobba som en galning hela sommaren och om jag inte har kommit in på en högskola det året så blir det ju att fortsätta jobba tills jag börjar plugga! Men det löser sig!

Jag ska se till att den här sommaren blir fartfylld! Jag ska hitta på saker och försöka åka iväg så mycket som möjligt. Jag vill resa mycket, så det ska jag spara pengar till!

Sen så fyller jag ju 19 också... helt obetydelsefull ålder!


Orkade inte ha några onödiga nyårslöften i år, men har ju lite saker i baktanke som jag ska tänka extra mycket på i år !

Av Madeleine - 1 januari 2013 16:18

Här kommer bilder från gårdagen!

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards