maria-madeleine

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Madeleine - 29 april 2012 16:29


jag saknar.. sommaren
jag pratar.. när jag känner för det
jag skrattar..  väldigt ofta!
jag tycker om.. mina nära & kära.
jag avskyr när folk.. ljuger, så fegt
mina närmaste vänner är.. dom jag umgås med mest.
min första vän hette.. hur ska man minnas ?

kärlek är.. underbart, men komplicerat som tusan
min favoritfilm är.. många
när jag borstar tänderna.. blir det nice efteråt
när jag lagar mat.. måste jag följa ett recept
jag är rädd för.. ensamhet

jag önskar.. att allt går som jag vill i framtiden
den värsta känslan är.. att bli sårad

den bästa känslan är.. stolthet o lycka
jag vill.. ha pengar men inte ett jobb (någon som vill ha en housewife?)
jag är.. hur kul som helst när man lär känna mig på djupet!
jag är sämst på.. att hantera ilska, haha
jag kommer alltid att vara.. mig själv
det finaste som finns.. är när jag vaknar på morgonen och kollar mig i spegeln

i sommar.. ska jag ösa på
sist jag grät var.. för två veckor sen tror jag.. woop woop
jag kan.. sjunga lilla snigel med stängd mun
min mobiltelefon är.. min bebis
när jag vaknar på morgonen.. vill jag bara somna om
innan jag somnar.. kikar jag på mobilen
just nu håller jag på att.. skriver o lyssnar på musik

idag har jag.. gjort massor ? haha....
på gymnasiet.. går jag andra året
jag vill verkligen.. ta studenten, men ändå inte haha

Av Madeleine - 29 april 2012 15:45

spexar till det med lite effekter!




,

Av Madeleine - 29 april 2012 14:02

 
Av Madeleine - 29 april 2012 11:32

God dag!

Shit va jag har börjat vakna tidigt på morgonen. Vaknade kanske 9 eller något idag.

Har iallafall fixat mig nu och sitter i rummet och lyssnar på musik. Har försökt tänka ut va jag ska ha på min imorgon på valborg men orkar inte anstränga mig så jäkla mycket inför det, tar något enkelt och snyggt sen äre bara fixa en frisyr och ett fräscht face så får man alla på fall med sitt sköna ''JAG'' istället.


Snart ska iallafall jag och Ida följa med pappa på hans karateträning och göra kampsportsdebut.. haha!

 Shit jag vill bli ''Kill Bill'' bruden eller ngt...

Efter det så blir det middag med faster m familj!



   

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards