maria-madeleine

Alla inlägg under maj 2012

Av Madeleine - 29 maj 2012 18:13

Ska ta en varm dusch nu!



 

Av Madeleine - 29 maj 2012 14:26

Galet go faster som bjuder mig på en Italienresa med henne ner till släkten över en helg som tidig 18års present! Kan inte beskriva hur kul det kommer bli. Orkar inte vänta!

Dock blev jag rädd för en sak. Vi ska flyga fredag den 13:e.. uuuäh otursdagen! Kanske hamnar på LOST-ön, who knows? hahaha. Nej men det ska nog gå bra, tycker det är kul att flyga!


               



Av Madeleine - 29 maj 2012 14:11

Idag fick jag och Erik äntligen spela upp våran scen och det var jättekul men kom av mig en gång och råkade lägga till ett litet skratt, haha. Annars gick allt jättebra och vi ska förhoppningsvis få visa upp detta för treorna nästa torsdag. Dock så är jag också väldigt ledsen över att jag inte fick spela upp det för släkten och så... ville verkligen göra det igår men det funkade ju inte alls när jag mådde som jag gjorde.


                      

Av Madeleine - 28 maj 2012 19:52

Lördagen kunde nog inte ha blivit mycket bättre!

Ett stort tack till Ida för en trevlig kväll, hoppas du blev glad över din sköna present, haha!




                 

Av Madeleine - 28 maj 2012 19:50

SNART!


 

Av Madeleine - 28 maj 2012 19:41

vad kom det där illamåendet ifrån igentligen? Börjar dagen med att spy... härlig frukost.

Tur att vi har en dagsföreställning imörra iaf !!!


 

Av Madeleine - 27 maj 2012 23:33

  

 
Av Madeleine - 27 maj 2012 23:04

Ligger i sängen lite sådär fundersam över morgondagen. Vi har premiär på våra renässansarbeten och jag kan inte mina repliker som ett rinnande vatten ännu. Jag kan dom, men tappar ibland och det skrämmer mig lite. Ska plugga som fan mer Erik hela dagen imorgon, så det kommer nog bli bra.. har aldrig tappat repliker på scen förut och tänker fan aldrig göra det, haha.


Jag & Erik ska spela Romeo och Julia i balkongscenen.. haha sött!

Har alltid velat spela just den scenen så MÅSTE sätta det här nu!


   

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards