maria-madeleine

Alla inlägg under februari 2012

Av Madeleine - 27 februari 2012 22:35

Okej.. nu äre såhär att jag tog ett idiotiskt beslut att måla mina tånaglar i en snygg beige färg, men det blev inte så jäkla snyggt som jag trott! Nu ser det fan ut som att jag har nagelsvamp eller något.. haha nej det är inte så illa, men det är fuuuuuuult!

(jag har jättefina fötter) hahaha



Av Madeleine - 27 februari 2012 17:53

Som ni vet så har jag börjat kolla på Pretty Little Liars och det är ju helt galet nu...jag är mitt i första säsongen och det är sjukt spännande. Måste kolla hela natten, haha.

Det tyckte ni väl va jätteintressant att veta?



 

Av Madeleine - 27 februari 2012 16:30

haha snygga b-rudar



   

Av Madeleine - 26 februari 2012 12:52

Min bästa vän är Har många ''bästa''vänner, men måste nog säga att Sofia ligger på topp, haha.
När jag borstar tänderna känner jag mig som en cool brud.
När jag lagar mat vill jag helst göra det med vänner
Jag är rädd för mörker (förutom när jag ska sova)
Den värsta känslan kissnödighet, haha!
Den bästa känslan Berömmelse !
Jag är bäst på Att vara mig själv ;)
Jag är sämst på att göra läxor i tid
Jag lyssnar på allt mellan himmel och jord.
Jag pratar gärna om mig själv
Jag tycker om att festa och umgås med mina fina medmänniskor... haha waf ?
Kärlek är awsome
I somras blev jag asbrun (för att vara jag)
Sist jag grät var ett bra tag sen
När jag vill tänka lägger jag mig i sängen o lyssnar på musik
När jag bakar så äter jag upp allt efter
Just nu tänker jag på vad jag ska svara på nästa fråga
Idag har jag chillat
Ikväll ska jag hitta på något kul
Imorgon är det fortfarade loooov
Min mobiltelefon är min bebis
Mina barn kommer att heta  vettfan -.-
När jag vaknar på morgonen vill jag helst inte gå upp
Om jag var ett djur skulle jag vilja va en FET gris.

!

Av Madeleine - 25 februari 2012 21:05

 

Av Madeleine - 25 februari 2012 20:55

vad jag TROR ;




 


FINAL :


 


ANDRA CHANSEN:  


   

Av Madeleine - 25 februari 2012 19:52

Ikväll ska jag äta jordgubbar & kolla på melobögfestivalen

haha


 

Av Madeleine - 25 februari 2012 14:08

tröja 149:- BIK BOK.

  

BH 129:- H&M

Trosor 59:- H&M

Skrubb 79:-

Nagellack 2 st för 39:- (tror jag) BIK BOK

Mobilskal 3 för 149:- (brorsan fick det tredje).

  

Rouge 129 :- Åhléns.  

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards