maria-madeleine

Alla inlägg under juli 2011

Av Madeleine - 9 juli 2011 14:26

Gårdagens facelook





   haha, lite ruttna ögon!  

Av Madeleine - 8 juli 2011 20:55

Fiesta ARRRIBA !



Nu drar jag på fiesta :) hejhej !

Av Madeleine - 7 juli 2011 00:11

Eskilstuna tomorrow



Imorgon ska jag & Marcus åka med farmor & Sten till eskilstunas zoo. Jag ska väl ta asmyckt kort då, typ på djuren, haha!

Jag kommer inte hinna blogga innan jag drar, just so you know!


SOV SÅ GOTT!

Av Madeleine - 6 juli 2011 19:04

Tandläkare & shopping



Jag var hos tandläkaren och lagade ett hål idag, usch haha, det har blivit lite för mycket godis i vardagen!


Sen belönade jag mig själv med lite shopping och drog med min bror på det, haha stackarn.


Detta köpte jag:


 

Av Madeleine - 4 juli 2011 19:39

Bästa & coolaste videon på länge!



Av Madeleine - 4 juli 2011 17:07

alls... eller vad var det ?



Juste! Sofia påminnde mig om att vi ska ju på Allsång på skansen imorgon med lite härligt folk   Det kommer bli grymt!

Ska ju se min lilla Ulrik bebis uppträda, HAHA !


nej men åh va kul vi ska ha ... right ?


Ikväll ska jag & Sofia dra upp till ICA & handla lite/mycket grejer att ta med imorgon, man måste ju hamstra upp så man överlever!


 







Av Madeleine - 4 juli 2011 03:38

GODER MORGON



Att ligga i soffan med täcket & kudden är fan det bästa som finns på riktigt! Den är typ asskön, haha.

Jag ligger & snackar med Sofia & vi ska typ dra till Stockholm senare idag... fast det lär bli Södertälje (hon köttar när hon läser detta). Men jag kommer seriöst inte orkar sitta på det där jävla Stockholmståget i 45 min .... usch!

Det enda jag ska köpa finns lix i Södertälje   

Jag har planerat att köpa nagelgrejer, lite nytt smink, peeling/skrubb, o andra grejer som man automatiskt bara får med sig hem.. hehe   


Nu ska jag fortsätta hänga på fejjan.. jag lär ju decka snart, menmen


CIAO!



Av Madeleine - 3 juli 2011 03:04

Hemma hos Sofia



Jag ska sova här i natt. Jag ska dock jobba imorgon, men jag börjar ju ändå tolv och ska bara jobba i tre timmar, så det är lungt.

Tänk er på måndag morgon hur sjukt länge jag ska sova. Uuuuh va skönt!

Sommarlov är bäst!

 

Nu ska vi chilla & kanske kolla på någon film... jag lär ju somna direkt, haha.






Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards