maria-madeleine

Alla inlägg under december 2010

Av Madeleine - 17 december 2010 20:27

Fullständigt namn: Maria Madeleine Marino
Födelsedag: 15 November
Ögonfärg: blå/gröna
Hårfärg: blond just nu
Högerhänt/vänsterhänt: höger

Favorit:
Sport: innebandy
Helgdag: lördag och fredagar
Årstid: sommar

Har du någonsin:
Varit kär: ja
Blivit dissad: ja
Blivit förkrossad: säkert
Sovit utomhus: ja
Bråkat med någon: ja
Sårat någon: ja
Sett en död människa: nej
Retats: ja

This or that:
Pepsi/cola: cola
Jordgubbar/blåbär: jordgubbar
Tv/film: tv
Gitarr/trummor: gitarr
Adidas/nike: adidas
Pojkvän/singel: både och

Senast du:
Skrattade: imorse
Grät: några dagar sen
Senast du var sur: 1 minut sen
Filmen du såg: 2012
Drog ett skämt: igår tror jag
Sjöng en sång: idag

Har du under den senaste månaden:
Kysst någon: nej
kramat någon: ja
Haft sex med någon: nej
Bakat: nej
Viljat dö: njaa, inte så grovt, men man vill ju bara bort ibland!

Av Madeleine - 17 december 2010 20:05

Familjen sitter och kollar på 2012 och jag måste säga att man får lite ångest när man ser all galenskap... tänk om det blir så? Ascoolt men fan va läskigt och man orkar ju inte ha slösat bort livet i skolan!


  

Av Madeleine - 17 december 2010 15:59

                                                  
                 Perfekt fredag ;



 


+

 

 

  

Av Madeleine - 17 december 2010 12:35

Jag fick värsta STORA spyware grejen på min dator .. och det konstiga var att Sofia fick exakt samma sak , samma tid!

Jag som är så smart fick såklart bort det med mitt antivirus skydd! Så nu är datorn ren igen!


Idag är jag hemme sjuk och det suger. Jag är jätteförkyld och har halsont, menmen.


  

Av Madeleine - 16 december 2010 22:05

Jag sitter här som ett fån och kollar runt på alla ''STORA'' bloggar och läser på allt som hänt som jag alltid gör när jag gör en upptäckt på Dessies blogg som gör mig ganska upprörd, eller njaaa upprörd låter så vuxet.. men ska jag säga JÄVLIGT irriterande.

Hon har nämligen skrivit ett inlägg om hennes otroligt smarta diet/smalhetstips. Vad är det som hon rekomenderar undrar ni då? joooo.. hon tycker att ett JÄTTEBRA knep för en underviktig att gå ner ytterligare lite är att hacka upp ''10 st'' små tomater och ha krydda på.

Visst , ni kanske inte tycker att det är någon big deal, men tänk efter. Nu sitter alla skruvade småtjejer där hemma och tänker ; omg , tack Dess.. jag måste bara börja... och hädanefter blir deras mat på dagen det där.

Jag skulle ALDRIG klara att äta det där till middag, herregud .. jag tar en fet hamburgare och toppar med chips (eller inte), men typ och asso kolla på mig, inte underviktig, inte överviktig.. herregud va folk är konstiga, haha.


ALLA DÄR UTE!

LYSSNA!

ÄT MAT FÖRFAN, BLI MÄTTA OCH GOA !

 

 

 

 

Inlägget ;

 

 

  



Av Madeleine - 16 december 2010 21:56

Fan asso, hur kan jag ha skrapat på mig såhär mycket biljetter på en vecka ? Julklappar och egen förtjänade!

Grymt!

Det blir nog att gå och se Harry Potter i helgen.


  

Av Madeleine - 16 december 2010 20:27

Jag ska nog bli brunett snart igen.. både blont och brunt passar mig, men jag vill bli lite varmare nu på vintern!


  

Vad tycker ni ?

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards