maria-madeleine

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Madeleine - 14 november 2010 18:15

Vem var den senaste du pussade ? Ingen kommentar :)
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil ? orka räkna?
Gillar du nån nu ? nej
Vad gjorde du inatt ? va med kompis och sov
Och i förrgår natt ? sov
Vad gör du innan du ska sova ? borstar tänderna, tar bort smink och så :) 
Kan du prata med din mamma om allt ? nej, men det mesta :)
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid ? japp
Har du varit gravid ? nej
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig ? Det beror på..
 Choklad eller glass ? choklad
Stövlar eller gymnastikskor ? stövlar
Kjol/klänning eller jeans ? klänning eller jeans
Hemstad/ort ? järna
Hårfärg ? blond

Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? yes 
2. Tror du på kärlek? jodå
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? jaa
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta ? ja?
6. Har du
nånsin blivit kär i din bästa vän ? ingen kommentar
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne ? yes
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? nej
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare ? ingenaning xd
 10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ne

Tio saker: This or That
1. Kärlek eller pengar? både och ... haha !
2. Vin eller öl ? vin
3. Dag eller natt ? båda!
4. One night stand eller förhållande ? förhållande
5. Tv eller internet ? internet
6. Pepsi eller cola ? cola 
9 Vild fest eller romantisk hemmakväkväll ? bådaaa 
8. Färgfoto eller svartvita ? båda 
9. Telefonkontakt eller face to face ? face to face
10. Facebook eller myspace ? Facebook

"Har du nånsin"
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut ? jaa
2. Har du nånsin viljat ta livet av någon? vem har inte, haha?
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? hela tiden !
4. Har du hoppat bungy jump ? aldrig
5. Har du nånsin gjort slut ? yes
6. Har du nånsin ätit en hel tårta ? tror inte det, en halv :)

7. Har du nånsin önskat någon att någon gjort sig riktigt illa ? jaa.. tror det.
8. Har du nånsin gått själv på bio? haha nej ?
9. Har du nånsin tyckt att världen suger ? japp

10 snabba
1. Saknar du någon just nu ? ja
2. Är du glad ? ja
3. Är du fundersam ? nee
4. Är du uttråkad ? lite
5. Är du italienare ? japp
6. Är du fransk ? nej
7. Är dina föräldrar gifta ? nej.. förlovade :P
8. Gillar du någon just nu ? många :)
  

Av Madeleine - 14 november 2010 16:40

  

Av Madeleine - 14 november 2010 16:22

Idag har jag pluggat mycket matte och varit jätteduktig... sen ska jag duscha och efter det ut med Sofia, som jag inte har träffat på ett tag nu. Det ska bli kul!


Vet ni vad det är för dag imorgon ?????

Det är ingen vanlig dag, för det är Maddeluttens födelsedag !

Hoppas verkligen att jag får en systemkamera... annars blir jag ledsen, thihi!

Nej men jag vill haaaaaaa det !


Glöm inte att skriva ett GRATTIS imorgon !

Puss på er !




en lite äldre bild , haha !     

Av Madeleine - 14 november 2010 01:12

Jaaaa, nu ligger jag som en död fisk i sängen efter en dag med kalas och sen kompisar över på kvällen... huhu det har varit ganska mycket på en gång tycker jag!

Det har iaf varit superkul hela dagen... Nu ska jag sova!


  

Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Skapa flashcards