maria-madeleine

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Madeleine - 3 oktober 2010 17:28

Åååh jag hatar att vika tvätt... men det behövs om man vill ha rena och fina kläder, hehe.



För första gången på 9 år så längtar jag varje helg efter att få åka till skolan. Det är bara kul grejer som händer i mina skola och det är chill.

Det jag längtar till och verkligen gillar är ju såklart de flesta klasskompisarna och teaterlektionerna... 


Gillar ni era skolor ?  



  

Av Madeleine - 3 oktober 2010 14:21

God morgon !

Idag till frukost blev det f'ärskpressad apelsinjuice och typ en fralla med skinka... mumms ?

Skönt med en solig söndag utan smink i myskläder.

Jag ska nog plugga lite matte ikväll och imorgon så jag hinner klart med allt i boken, hehe.


        

Av Madeleine - 3 oktober 2010 00:11

Uuuch , är det bara jag som tycker att det börjar blir riktigt kallt ?

På morgonen när jag sitter och väntar på bussen och fryser häcken av mig. Seriöst kan ni göra hyddor med värme i eller när man sitter och väntar ? SKA VI BEHÖVA FRYSA NÄR VI ÄR UNGA ?

Ska jag berätta för mina barn : näääär jag var liten fick jag FRYSA när jag väntade på den förbannade bussen ? hhahaha


     


Presentation


Hej! Jag är en tjej född 1994 som har ett stort intresse för teater.
Här får ni läsa om det mesta som händer i min vardag. Hoppas ni gillar det!

Här svarar jag på era frågor!

2 besvarade frågor

Bloglovin

bloglovin

Facebook

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards